Hned v několika oborových soutěžích zaznamenala v minulém období výrazný úspěch reklamní tým agentury Bison & Rose.
V soutěži o nejlepší reklamu na českých internetových médiích, kterou vyhlašuje Sekce vydavatelů internetových titulů, získala dokonce za kampaň Hlavy, určenou pro IBM, hlavní cenu za iReklamu. Kampaň je výsledkem společné práce kreativního trojlístku Marek Čaniga, Gabriela Tomanová, Kateřina Tylšarová.
Zlatý středník, jehož vyhlašovatelem je PR klub, hodnotí firemní publikace a prezentace. Agentura Bison & Rose přihlásila do kategorie B2B časopis dva tituly: The Blue Rose (klient IBM) a ČEZ info. Z 25 prací vybrala porota na short list jedenáct – mezi nimi i The Blue Rose. Agentura navíc získala certifikát vysoké profesionální úrovně v podobě elektronického razítka Top Rated.
Billborec 2006 o nejlepší ztvárnění billboardové plochy vyhlásila letos vůbec poprvé společnost Outdoor akzent. Účastníci soutěží o nejoriginálnější řešení předem zadaného tématu: Láska. Mezi profesionály se o přízeň poroty ucházelo 45 kreativních řešení. Na short list se jich dostalo deset – mezi nimi i práce Marka Čanigy a Marka Hrdého.
– red –















Follow

