Počátkem září spustily České radiokomunikace nový TV spot propagující službu Premium Telefon, díky které lze zdarma získat ADSL připojení k internetu. Novou kampaň připravila, stejně jako před rokem, agentura Mather Communications, která pro klienta připravuje komunikační strategii i její realizaci. Mather Communications patří do komunikační skupiny Mather.
České radiokomunikace se v TV spotu představují jako největší alternativní operátor, s působností na celém území České republiky. Příprava kampaně byla opět svěřena agentuře Mather Communications, která připravila i loňskou úspěšnou kampaň: Prosekejte se ke svobodě. „Vážíme si dlouhodobé spolupráce, které nám umožňuje poskytovat klientovi více než stoprocentní servis. Důraz klademe na efektivitu vynaložených investic, čehož důkazem je i podoba nové kampaně“, uvedl Ondřej Obluk, managing director agentury Mather Communications.
Nový TV spot vznikl v srpnu v průběhu dvou natáčecích dnů. Točilo se na celkem šesti lokacích v Bratislavě, převážně se slovenskými herci a výsledkem je pestrý a dynamický spot, který provádí diváka atraktivními situacemi. Režie se ujal Jiří Hanych a za kamerou vládl Alexander Šurkala. Charakteristický hlas v závěru spotu patří Jiřímu Štěpničkovi.
TV spot má divákovi ukázat, jak blízko má z domova do Českých radiokomunikací a tím i k nabídce neomezeného vysokorychlostního internetu. Za gaučem, za akváriem, u kaktusu nebo pod postelí, tam všude může najít telefonní zásuvku s internetem zdarma. České radiokomunikace tímto současně uvádějí na trh svůj nový produkt Premium Telefon, který jako první v České republice nabízí ADSL připojení zdarma a neomezené volání do pevných sítí.
Nový TV spot ve stopáži 30“ a 20“ poběží do listopadu na programech ČT1 a TV Prima, které byly zvoleny s ohledem na cílovou skupinu, které je produkt určen. TV kampaň doplňují v ATL billboardy, inzerce a bannery na specializovaných serverech. Mediálně kampaň naplánovala také agentura Mather Communications.
Rozšíření firemní strategie Českých radiokomunikací odpovídá i nová vizuální tvář firmy od Ogilvy CID. Nový vizuální styl značky má za cíl vyjádřit vedle stávajících hodnot spojených se značkou České Radiokomunikace – tedy síly, stability a tradice – také atributy převzaté ze zanikajících značek Bluetone a Tele2 – důraz na technologickou vyspělost, vstřícnost a férový přístup k zákazníkům.
– red –















Follow

