Obchod

PITO nově i v třetinkové lahvi

Nejstarší českobudějovický pivovar BUDĚJOVICKÝ MĚŠŤANSKÝ PIVOVAR a.s. začal nabízet své nealkoholické pivo PITO i v novém praktickém třetinkovém balení.

K tomuto kroku se rozhodl na základě významně se zvyšující poptávky po nealko pivu v souvislosti s novým dopravním zákonem. Nové třetinkové balení je určeno zejména do gastronomických provozů, ale bude k dispozici i v maloobchodní prodejní síti.

„Během letních měsíců jsme zvýšili meziroční nárůst prodejů PITA o 85%. Zájem o PITO stoupá v letošním roce i v zahraničí, nově vyvážíme PITO například do Španělska či Pobaltských zemí,“ říká generální ředitel BUDĚJOVICKÉHO MĚŠŤANSKÉHO PIVOVARU Miroslav Leština. „PITO vařené v BUDĚJOVICKÉM MĚŠŤANSKÉM PIVOVARU má intenzivní pivní chuť, která je balancovaná tak, že i přes homeopatické množství alkoholu vybízí k dalšímu napití,“ dodává Leština.

Třetinkové PITO je distribuováno v lahvi, jejíž design vytvořil ateriér MALEC. Třetinková láhev je označena originálním znakem pivovaru. V České republice bylo PITO poprvé uvařeno v polovině 70. let v BUDĚJOVICKÉM MĚŠŤANSKÉM PIVOVARU a.s. technologií přerušeného kvašení, která je nejblíže výrobě klasického piva. PITO je nejstarším a nejznámějším nealkoholickým pivem v České republice.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!