Reklama

Rajec v podzimních barvách

Pramenitá voda Rajec chce všem spotřebitelům zpestřit podzimní dny a přichází s překvapením v podobě atraktivnějšího a soutěžního 6packu. Od 1. do 30. listopadu 2006 nabídne balení vod Rajec s originálním tubusem a šanci vyhrát MP3 přehrávač.

Podzimní a zároveň soutěžní balení Rajce obsahuje 5 lahví 1,5 l jemně sycené vody a místo šesté lahve je přidán speciální tubus, který nese design celé kampaně. V něm spotřebitelé najdou např. láhev Rajec 0,75l se sportovním uzávěrem a držákem, která je vhodná hlavně při sportu nebo při řízení auta, imageový náramek Rajec a navíc slosovatelný kód na SONY MP3 přehrávač. Toto originální balení oblíbené vody mohou spotřebitelé v uvedeném termínu zakoupit v hypermarketech Tesco.

Přímo v místech prodeje je kampaň komunikována papírovými rohy u palet s komunikací soutěže, speciální soutěžní fólií a umístěním na letácích Tesco. Tato podzimní kampaň a soutěž probíhá ve stejném stylu a se stejnými pravidly i na Slovensku.

Nízkomineralizovanou pramenitou vodu Rajec plní společnost Kofola od května 2004 v Rajeckej Lesnej na Slovensku. Podle doporučení odborníků je s mineralizací 326 mg/l vhodná ke každodennímu pití. Jako sycenou, jemné sycenou nebo nesycenou si jí mohou spotřebitelé dopřát jak doma, tak při návštěvě restaurace.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!