Reklama

Šťastné a plyšové Vánoce s Kofolou

Vánoce s Kofolou budou i letos probíhat ve znamení tradičního symbolu českých svátků, zlatého prasátka. Vánoční komunikace firmy Kofola bude ovšem ještě obohacena o tři nové animované spoty od reklamní agentury Kaspen a SMS soutěž o 20 000 „zlatých“ plyšových prasátek.

Vánoční komunikaci nápoje prozradí již samotná etiketa Kofoly Originál i Kofoly Citrus. Inovovaná podoba zlatého prasátka se objeví jak na baleních pro obchody, tak na lahvích pro gastro segment. Na kreslený motiv prasátka se mohou spotřebitelé těšit dokonce i v televizní kampani. Kromě dnes již tradičního reklamního spotu o vánočním zvyku postit se, abychom viděli zlaté prasátko, doplní od 1. listopadu ATL komunikaci i tři 10ti sekundové příběhy prasátek s přáním šťastných Vánoc a informací o spotřebitelské soutěži.

„Ve vánočním čase chceme hlavně poděkovat našim spotřebitelům za jejich věrnost značce Kofola. Již dlouhodobě znají náš hlavní vánoční motiv, kterým je zlaté prasátko, ale letos poprvé ho mohou získat v plyšové podobě přímo od Kofoly“, říká David Hůla, marketingový ředitel společnosti Kofola.

Pod každým soutěžním uzávěrem Kofola s motivem zlatého prasátka je umístěný unikátní kód. Při odeslání dvou unikátních kódů si může spotřebitel stáhnout tapetu nebo vyzváněcí melodii na mobil a při odeslání 12 unikátních kódů získá prvních 20 000 spotřebitelů jako vánoční dárek od Kofoly „zlaté“ plyšové prasátko.

V místech prodeje je vánoční komunikace podpořená POS materiály s vánoční tématikou. Kromě etiket vytváří předvánoční atmosféru i paletové cenovky, plakáty, woblery, wrapy a paletové rohy.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!