Poštovní spořitelna poprvé získala ocenění Zlatá pecka, které je udělované nejlepším tvůrčím pracím v oblasti reklamy a marketingové komunikace. Ocenění získala za svůj televizní spot propagující spotřebitelské úvěry.
Cena byla předána při slavnostním vyhlášení, které proběhlo 30. října v hotelu Praha. Odborná porota, složená ze známých osobností působících v oblasti umění, žurnalistiky, ale i v jiných oborech, ohodnotila reklamu Poštovní spořitelny propagující spotřebitelské úvěry jako nejlepší půlminutový televizní spot. Spot pro PS připravila agentura Ju-Turn.
Spot je tvořen animovanými 3D postavičkami, které se objevují v celé kampani PS. „Získání Zlaté pecky ukázalo, že koncept 3D funguje a dokáže upoutat,“ reagoval na ocenění Tomáš Zrzavecký marketingový ředitel PS. „O tom, že spot zaujal nejen odbornou veřejnost, svědčí i nárůst počtu klientů Poštovní spořitelny.“ dodal Tomáš Zrzavecký. PS si tak nadále upevňuje svou pozici na bankovním trhu, jež je součástí její strategie stát se jedničkou na trhu pro masovou klientelu do roku 2015. K tomuto výsledku jí může dopomoci mimo jiné právě vhodná marketingová strategie.
Zlatá pecka je prestižní soutěž oceňující reklamní tvorbu, udělovaná již od roku 1995. Hodnotí nejen kreativitu a vtip reklamní tvorby, ale také její řemeslné zpracování a realizování. Soutěží se obvykle v několika kategoriích: televizní a rozhlasové spoty, billboardy, plakáty, audiovizuální prezentace a další. Je oceněním pro tvůrce reklam, ale také poděkováním jejich klientům za svěřenou důvěru.
– red –















Follow

