Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 5.3.2007.
Ukázka z další kapitoly:
Chytrý zákazník a chytrý marketing (Business Intelligency Marketing)
Jaký je rozdíl mezi zákazníkem a chytrým zákazníkem? Na otázku položenou v nadpisu této kapitoly by zřejmě nejjednodušeji odpověděla hodnota IQ podle standardních testu inteligence, kterou by se odlišovaly jednotlivé skupiny zákazníku, spotřebitelů a uživatelů hodnot. V našem případe však nám nejde o zjištění absolutní „chytrosti„ zákazníku ale tzv. marketingové chytrosti, tj. chytrosti, která dokáže najít skulinku mezi marketingovými metodami a systémy práce producentu a distributoru hodnot.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.















Follow



