Marketing

Společný marketing Klimatexu a Sportisima

Přední český výrobce funkčního prádla a oblečení KLIMATEX a největší síť maloobchodních prodejen sportovního oblečení SPORTISIMO oznámili prohloubení vzájemné spolupráce v oblasti marketingu. KLIMATEX a SPORTISIMO jsou partnery již od roku 2003, současná smlouva tak navazuje na úspěšnou spolupráci a dobré zkušenosti na obou stranách. Součástí nové dlouhodobé spolupráce jsou, mimo jiné, také společné návrhy vizuálů prodejen, řešení prostor pro komunikaci v jednotlivých prodejnách nebo příprava společných billboardů.

„Rozsáhlá síť prodejen a šíře sortimentu SPORTISIMA nám umožňuje přiblížit výrobky KLIMATEX co největší skupině zákazníků. Nová forma spolupráce reaguje na náš nový marketingový koncept, kterým chceme funkční prádlo a oblečení KLIMATEX ještě více zviditelnit. Řetězec SPORTISIMO je v takovém případě skvělou volbou,“ řekl Jiří Procházka, odpovědný v KLIMATEXu za marketing a PR.

Jeho kolega, Ivan Melichar, který je v KLIMATEXu zodpovědný za spolupráci s řetězcem SPORTISIMO doplnil: „Se SPORTISIMEM za dobu naší obchodní spolupráce byla vždy vynikající komunikace, nevznikaly žádné třenice, proto se snažíme spolupráci dále prohlubovat. Věřím, že spokojeni budou nejen obě firmy, ale i koncoví uživatelé produktů KLIMATEX.“

V prodejnách najdou zákazníci jak tradiční výrobky společnosti KLIMATEX, tak i novou kolekci Fashion, kterou výrobce uvedl na trh teprve na jaře tohoto roku, a která se okamžitě stala nejpopulárnější produktovou řadou KLIMATEXU.

„Každý rok zaznamenáváme zvýšený zájem o produkty značky KLIMATEX. Naši zákazníci oceňují především kvalitní a funkční materiály, líbivý design a zároveň příznivou cenu všech produktů KLIMATEX. Další nespornou výhodou je i každoroční rozšiřování nabídky o nové produkty a jejich prezentování na našich prodejnách. V neposlední řadě zákazníci pozitivně reagují i na to, že se jedná o ryze české výrobky,“ řekla Martina Kudláčková, ředitelka nákupu společnosti SPORTISIMO. „Dosahované výsledky a vstřícnost managementu společnosti KLIMATEX nám umožňuje zintenzivnit spolupráci i v oblasti marketingu, ať už přímo na prodejnách nebo v oblasti outdoorové reklamy. Věříme, že díky oboustranně kvalitní spolupráci se budou naše prodejní výsledky neustále zvyšovat.“

– red –

Čtěte také