Reklama

OMV zatančí na internetu

Just in time for EURO 2008 OMV spouští novou online hru s názvem Let’s HAKA. Až do 31. července bude Let’s HAKA dobývat internet v sedmi zemích, kde společnost OMV působí (Rakousko, Německo, Česká republika, Maďarsko, Slovensko, Bulharsko, Slovinsko). Kampaň pro OMV vymyslela mnichovská kreativní agentura Berger Baader Hermes, která zvítězila v mezinárodním výběrovém řízení před významnými herními firmami. Haka, tradiční tanec Maorů na Novém Zélandu, se dnes často provozuje pro rozehřátí diváků na velkých akcích. Na internetových stránkách Let’s HAKA na adrese www.letshaka.com mohou návštěvníci vytvořit trojrozměrnou postavu tanečníka se svojí tváří a stát se členem virtuálního haka týmu. Při propagaci hry OMV a Berger Baader Hermes spoléhají na principy virálního marketingu a souběžné marketingové aktivity v zemích, kde OMV působí. Cílem je pomocí této poutavé kampaně posílit značku OMV a přivést potenciální zákazníky od počítače přímo k čerpacím stanicím.

Fotbaloví fanoušci ze zúčastněných zemí mají možnost podpořit své oblíbené týmy vlastní choreografií tance haka. Účastníci mohou na stránkách www.letshaka.com vytvořit nový tým a pozvat další nebo je může jiný účastník přizvat do existujícího týmu. V obou případech mohou hráči vložit libovolné podobizny a vytvořit vlastní personalizované tanečníky. Vůdce týmu potom jednoduchým klikáním myši sestaví choreografii tance z předdefinovaných pohybů. Poté je možné přizvat přátelé pomocí funkce Invite a Friend.

Atraktivitu hry zvyšují zajímavé ceny, včetně nového vozu BMW 116i jako hlavní výhry. Všechny zaregistrované týmy budou zahrnuty do slosování o kupóny OMV v hodnotě 100 eur pro každého člena týmu. Vylosovány budou celkem tři týmy. Jako bonus dostanou všichni zaregistrovaní účastníci kupón na výborný sendvič VIVA EUROFAN.

„Berger Baader Hermes a OMV speciálním virálním webem Let’s HAKA poskytují fanouškům možnost své nadšení a zápal kreativně ztvárnit. Hra je nejen velmi zábavná, ale nabízí i atraktivní ceny. Let’s Haka ukazuje, jak je možné rozvinout klasický marketingový profil do chytlavé internetové služby s vysokou mírou rozpoznání značky,“ říká Daniel Fischer, Management Supervisor agentury Berger Baader Hermes.

-red-

Čtěte také