Reklama

Nová kampaň Intersparu „Projezte se ke kráse!“

Mezi nejvýznamnější hodnoty, které obchodní řetězec Interspar zaručuje svým spotřebitelům, patří čerstvost a kvalita prodávaných produktů. Vedle těchto hodnot, které jsou pro Interspar již samozřejmostí, nyní svým zákazníkům Interspar nabízí takové podstatné informace, jako je odborné poradenství v oblasti životního stylu, medicíny a navíc klade důraz na vybrané potraviny pro zdraví a z něho vyplývající přírodní krásu.

Hlavní postavou kampaně je MUDr. Monika Golková, prezidentka Asociace medicíny proti stárnutí ČR a SR, která se stala další novou dlouhodobou tváří obchodního řetězce Interspar a doplňuje tak stávající exkluzivní retailové partnerství Intersparu s Nadací Terezy Maxové a sportovcem Romanem Šebrlem.

Nová kampaň „Projezte se ke kráse!“ spojená s MUDr. Monikou Golkovou, profesionálkou poskytující informace na odborné úrovni, zdůrazňuje kvalitní čerstvé potraviny, které díky svým přírodním vlastnostem a účinkům na lidský organismus příznivě ovlivňují zdraví. Ať už zpomalují proces stárnutí buněk, chrání mozek a cévy, snižují riziko vzniku zhoubných nádorů nebo zlepšují trávení. Právě některé z těchto potravin se staly vybranou top desítkou kampaně, jejímž hlavním mottem je „Projezte se ke kráse!“. Cílem kampaně je poukázat na skutečnost, že vhodně kombinované potraviny mohou mít podobný účinek jako mnohem náročnější kosmetické či chirurgické zákroky.

„Kampaň je založená na „symbolech“ ženské krásy, na jejich atributech, jelikož jednotlivé produkty mají podobu produktů ze světa kosmetiky. Koncept kampaně tak evokuje spojení zdravých potravin s kosmetickými potřebami (např. tvářenka, řasenka, parfém, zrcátko apod.), které zná důvěrně každá žena,“ říká Petr Jindra, marketingový ředitel společnosti SPAR Česká obchodní společnost. Celá kampaň je vizuálně sjednocená portrétem MUDr. Moniky Golkové, vybraným produktem, který je používán jako kosmetická potřeba (např. hrozen vína, který asociuje flakon voňavého parfému) a sloganem „Projezte se ke kráse!“. Ačkoli kampaň o jídle vypadá jako kampaň na kosmetiku, není tato kampaň pouhou image záležitostí, ale má také vzdělávací význam.

Kampaň poběží od začátku měsíce září v tištěných médiích Interspar, kde na titulní straně propagačního letáku bude umístěna její imageová část se základními informacemi, zatímco uvnitř pak bude podrobnější pohled anti-agingové odbornice MUDr. Moniky Golkové, co konkrétní potravina ovlivňuje, jaký má účinek na zdraví a jak zkrášluje. Následně se bude lékařka pravidelně objevovat jako exkluzivní odborný poradce v propagačních médiích řetězce Interspar.

Na měsíc říjen pak plánuje Interspar road show se známými osobnostmi a s lékařkou spolu s doprovodným programem. U příležitosti uvedení nové kampaně je připravena i rádiová verze „Projezte se ke kráse!“ na rádiu Kiss. Kromě toho bude kampaň prezentována prostřednictvím tiskové inzerce, inzerce v ženských magazínech, připravena je outdoorová kampaň a velmi silná in-store kampaň s nasazením netradičních medií, kde ústředním tématem je anti-aging. Navíc Interspar v rámci kampaně připravil s partnerem soutěže rakouským top skiregionem Schladming-Dachstein SMS soutěž o dvacet wellness lyžařských víkendů pro dvě osoby v luxusním hotelu s polopenzí v rakouském středisku Schladming-Dachstein. Stačí nakupovat v libovolné výši v hypermarketech Interspar a supermarketech Spar od 3. 9. 2008 do 4. 11. 2008 a posílat SMS se správnou odpovědí na soutěžní otázku společně s číselným označením účtenky za nákup. Informace o soutěži budou uveřejněny v letácích obchodního řetězce a na www.interspar.cz.

-red-

Čtěte také