Minulý týden vyšlo první číslo interaktivního magazínu pro motoristy iMotor, který je českou mutací stejnojmenného magazínu vydávaného ve Velké Británii nakladatelstvím Dennis Publishing. Mezi českými interaktivními magazíny, které kombinují výhody tištěných a on-line médií, se jedná o první titul s motoristickou tématikou.
„Díky spolupráci se serverem Autoweb.cz bude mít česká mutace iMotoru už od svého spuštění minimálně 35 tisíc registrovaných čtenářů. Chceme ale tento iMagazín ještě dále podpořit silnou mediální kampaní na internetu a v rádiích,“ říká k ambicím nového titulu Jan Fahoun, ředitel vydavatelského domu MediaCo. „Stejně jako naše stávající tituly spojuje iMotor to nejlepší z klasických časopisů a on-line médií. Čtenáři časopisem ‚listují‘ za pomoci myši stejně, jako by otáčeli stránky tištěného magazínu. Navíc si ale mohou stránky přibližovat, zvětšovat fotografie nebo jedním kliknutím přehrávat videa, vložená přímo do stránek časopisu,“ dodává Fahoun.
Interaktivita nicméně nebude jediným, a dokonce ani hlavním lákadlem iMotorMag.cz. „Díky spolupráci s prestižním britským vydavatelstvím Dennis Publishing, do jehož portfolia patří tituly jako Maxim, EVO nebo Octane, nabízí iMotor českému publiku aktuální recenze nových sportovních vozů, luxusních automobilů a jinak výjimečných aut, o nichž se tuzemský čtenář mnohdy dozvídal jen okrajově a se značným zpožděním,” vysvětluje šéfredaktor Jiří Červenka. iMotor se chce od stávající nabídky motoristických titulů lišit také lehkým, moderním jazykem a vtipem, to vše při zachování vysoké informační hodnoty.
Časopis bude čtenářům distribuován výhradně prostřednictvím e-mailu jako čtrnáctideník. Jedinou podmínkou je registrace platné e-mailové adresy.
-red-















Follow


