Jako již tradičně zaznamenala KASA.cz v předvánočním období největší množství objednávek z celého roku. Letos jich bylo nejvíce evidováno 15.prosince 2008, a sice 2795 objednávek.
Je patrný také meziroční nárůst počtu objednaného zboží v období adventu, v časovém rozmezí od 24.11. – 24.12. 2008, na stránkách KASA.cz. O letošních Vánocích bylo vyřízeno o 25 procent více objednávek než ve stejném období v roce 2007 a obrat v tomto období letos posílil o 11 procent.
Nejžádanějším zbožím letošních Vánoc byly zcela nově meteostanice a robotické vysavače. Následoval kávovar Krups Nescafé Dolce Gusto. Standardně se i letos prodávala malá elektronika, jako jsou mobilní telefony, MP3 přehrávače a MINI notebooky a notebooky. O loňských Vánocích lidé nakupovali hlavně LCD monitory, zájem byl ale také o parfémy a hodinky.
Zajímavý je také stále rostoucí časový předstih, od kdy lidé začínají nakupovat vánoční dárky na stránkách KASA.cz. Komentuje to Jitka Součková, marketingová manažerka KASA.cz: „Letos začalo vánoční nakupování o cca 10 dní dříve než loni, takže nárůst není ve sledovaném období tak velký, právě proto, že se nákupy více rozložily v čase. Vykládáme si to tím, že se lidé už více naučili nakupovat na internetu a vánoční internetové nákupy nenechávají na poslední chvíli, jako tomu bylo v minulých letech.“
Také na internetovém obchodě KASA.cz začal povánoční výprodej zboží. Specifikem internetových nákupů jsou celoroční slevy ve výši desítek procent z pultových cen kamenných obchodů.
-red-















Follow

