Od května se můžete seznámit s novou kampaní francouzské módní značky UN 1 DEUX 2 TROIS 3 (1-2-3). Tváří první české reklamní kampaně se stala herečka Dana Morávková.
Když se majitelka obchodů 1-2-3 Jarmila Bělovská rozhodla, že letos poprvé vytvoří vlastní českou reklamní kampaň francouzské značky, byla její volba jednoznačná. Dana Morávková je totiž ideální představitelkou módního stylu 1-2-3. Jedná se o elegantní a praktické oblečení určené aktivním ženám. Modely zohledňují poslední trendy, zaručují kvalitní zpracování a přináší ojedinělé řešení detailů. Sortiment oblečení je rozšířený o nejrůznější doplňky – obuv, kabelky, bižuterii, šátky a pásky. Značka s typickým francouzským šarmem dokonale snoubí módnost s nadčasovostí.
Snímky propagující poslední kolekci značky nafotila Dana Morávková před časem v Praze. Jejich autorkou je známá módní fotografka Lucie Robinson, která usilovala o dosažení souladu značky a osobností, která je tváří kampaně. „Snažila jsem se ve zkratce ukázat nejen oblečení samotné, ale také všechny jeho možnosti, kombinace i příležitostí, pro které je lze využít. Přestože se nejedná o mou volnou tvorbu, snažím se vnést do focení svůj rukopis; nechci lidi předělávat, chci vystihnout jejich přirozenou krásu a zajímavé rysy.“ Herečku líčil Filip Novák, Resident Trainer značky MAC, a vlasový styling obstarala Jana Burdová, která v loňském roce získala ocenění Kadeřník roku v soutěži Czech and Slovak Schwarzkopf Hairdressing Awards.
-red-