Přední politické osobnosti a špičkoví mediální odborníci poradí návštěvníkům konference s názvem Mediální politika firem a politiků, jak si naklonit média na svou stranu. Akce se koná 12. listopadu v novém pavilonu P brněnského výstaviště. Jedná se již o třetí letošní konferenci nového unikátního vzdělávacího projektu Media Age Marketing Centrum (MAMC).
„Na konferenci věnovanou efektivní komunikaci s médii, která je v rámci MAMC letos poslední, se nám podařilo oslovit špičkové odborníky. Jsem proto přesvědčený, že diskuze bude podmětná a návštěvníci si odnesou nepřeberné množství zajímavých poznatků,“ uvedl David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age, která nový vzdělávací projekt MAMC připravuje. „Podobná konference nemá v Brně konkurenci. Atraktivní hosté v kombinaci s nejaktuálnějšími tématy přilákají mnoho zájemců. Rozhodli jsme se tedy akci vzhledem k větší kapacitě uspořádat v areálu brněnského výstaviště,“ připomněl Blažek.
Program třetí letošní konference vzdělávacího projektu MAMC bude rozdělený do dvou bloků. Zatímco dopolední pásmo bude věnováno korporátní komunikaci s médii, v odpolední části přijde na řadu diskuze o moci a bezmoci politiků vůči médiím. Moderátory panelových diskuzí budou publicista Petr Žantovský a šéfredaktor týdeníku Strategie Václav Sochor. Kromě již zmíněných hostů se konference zúčastní například strategický plánovač společnosti Bison & Rose Vladimír Bystrov, ředitel agentury TPR Roman Bajčan, tiskový mluvčí Magistrátu hlavního města Prahy Jiří Wolf, regionální mluvčí RWE Jiří Bezděk, specialista na marketingovou a reklamní komunikaci Jan Cézar či odborník na PR Petr Lesenský. Mezi zástupci tuzemských médií se představí například šéfredaktor jihomoravského Deníku Tomáš Herman či Libor Kříž, obchodní ředitel vydavatelství Extra Publishing.
-red-