V médiích běží nová podzimní kampaň na spotřebitelské úvěry Poštovní spořitelny. Akce s mottem „Půjčí mi trochu, i hodně, ale vždycky výhodně!“ má za cíl upozornit na nabídku výhodných úvěrů PS a přilákat nové zákazníky. Kampaň poběží do 30. listopadu a zahrnuje také oslovení klientů prostřednictvím direct-mailů, telefonicky a osobně na pobočkách.
„V pojetí navazujeme na jarní kampaň, opět se zaměřujeme na neúčelové i účelové úvěry. Chceme posílit povědomí klientů o Poštovní spořitelně, která svým zákazníkům dlouhodobě nabízí výhodná a na míru střižená řešení,“ okomentoval kampaň Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.
Poštovní spořitelna nabízí například neúčelový úvěr až do výše 600 tisíc korun s možností půjčku kdykoli bezplatně splatit. Úvěr je možné jednoduše zařídit na Finančních centrech PS, všech pobočkách České pošty nebo přes finanční poradce ČMSS. Stávající klienti mohou vše vyřídit také po telefonu přes Klientské centrum.
-red-