Na přelomu roku odstartovaly nové webové stránky České mailingové společnosti které slouží nejen jako informační zdroj o firmě, ale i jako interaktivní komunikační kanál. Jejich součástí je i přístup do statistik direct marketingových kampaní, který umožňuje klientovi sledovat průběh kampaně v reálném čase.
Úkolem nového webu je zpřístupnit informace o společnosti, jejích třech provozovnách, historii firmy, portfoliu nabízených produktů a aktuálních nabídkách zaměstnání, a to vše nejen české veřejnosti, ale i zahraničním zájemcům. I proto nový web ČMS vznikl rovnou ve třech jazykových mutacích. Kromě české nabízí také anglickou a německou verzi.
Web je velmi přehledný, díky umírněné a čisté grafice obsah převládá nad formou, což zjednodušuje nalezení požadované informace. Důraz je také kladen na informační architekturu – díky optimálnímu třídění do stránek a podstránek se návštěvníci webu snáze zorientují a neztrácejí čas dlouhým hledáním.
ČMS si zakládá na tom, aby na webu byly stále aktuální novinky a informace, a to jak o firmě, nových technologiích výroby a materiálech, nových zajímavých zakázkách, tak i z oblasti direct marketingu. Snaha neustále aktualizovat web se prokazatelně vyplácí, protože ze statistik návštěvnosti webu vyplývá, že velká část uživatelů se na stránky vrací opakovaně a celková návštěvnost mírně roste bez jakékoli aktivní reklamní kampaně.
-red-















Follow


