On-line

HC Sparta Praha spouští microsite k aktuální kampani

Speciální fanouškovský web s tématikou kampaně Jsem Sparta! spustil tento týden hokejový klub HC Sparta Praha. Díky microsite tak mohou sami fanoušci do kampaně promluvit a navrhovat její vlastní znění.

Unikátní kampaň připravila společnost Mather Sport, jež je součástí skupiny Mather a věnuje se sportovnímu marketingu. Pro osobní zpovědi všech účinkujících, které na fotografiích ke kampani zachytil známý fotograf Jiří Turek, je společné jejich vyznání ke sparťanské příslušnosti a sounáležitosti. Stejnou vlastnost pak sdílí fanouškovské motivy na novém webu.

„Jsem instinkt i myšlenka. Jsem překvapení i jistota. Jsem Sparta,“ říká v kampani Petr Ton. „Jsem střela i terč. Jsem únik i zteč. Jsem Sparta,“ hlásí dále Tomáš Netík.

Právě na jejich místech se mohou fanoušci objevit. Přes aplikaci nahrají vlastní fotografii, která se usadí do vizuálu, a dopíší text. Z následných hodnocení samotných fanoušků vzejde vítězný vizuál, který bude oceněn.

Na www.jsemsparta.cz je možné stáhnout postupně všechny motivy kampaně jako pozadí pro plochu monitoru. Zároveň si mohou fanoušci přehrát emotivní video se všemi osobnostmi, které jsou do kampaně zapojeny.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!