Společnost HP představila globální marketingovou spolupráci s Warner Bros Pictures, která se nese v duchu „tech couture“ a oslavuje jarní kolekci výrobků HP pomocí jejich spojení s filmem „Sex ve městě 2“ od společnosti New line Cinema, který vstoupí do českých kin ve čtvrtek 3. června.
HP je v čele trendu propojování módy a technologií již od představení předchozí generace notebooku HP Mini Vivienne Tam na přehlídce návrhářky Tam v roce 2008 během Fashion Week v New Yorku. Uvedení tohoto prvního opravdu digitálního módního doplňku na světě podnítilo globální zájem HP o módu, který také vedl k této spolupráci s filmem „Sex ve městě 2“.
„Značka HP je stále více uznávána jako průkopník ve stylu a designu,“ řekl Jean-Pierre Le Calvez, viceprezident pro marketing, divize Personal Systems Group, HP EMEA. „Jako fenomenální průkopník trendů je film „Sex ve městě 2“ přirozenou součástí oslavy módní a stylové kolekce počítačů HP.“
Herecká hvězda filmu a zároveň jeden z jeho producentů, Sarah Jessica Parker, bude také k vidění v roli úspěšné ženy v chystaném globálním reklamním spotu „Počítač je opět osobní“ společnosti HP, který bude součástí kampaně poukazující na vývoj technologií k opravdové otevřenosti osobnosti konkrétního uživatele.
-red-















Follow

