Reklama

Dvoudenní školení a trénink: Tisková reklama, která opravdu prodává

(inzerce) Chcete vědět, jak vzniká inzerát, který vydělal přes 100 milionů korun? Chcete poznat dopis, který vydělal milion korun za jeden týden? Chcete vědět, jaké reklamy naopak přinesly ztráty? Chcete se naučit pravidla úspěšné tiskové reklamy?

Pak absolvujte trénink a dvoudenní školení Iva Tomana, který tyto reklamy vytvořil:
8. – 9. 6. 2010 Motorest Naháč, Chocerady u Prahy (29. km dálnice D1)
15. – 16. 6. 2010 Hotel Tilia, Pezinok

Nejde o školní teorie, ale postupy z praxe. Na konci školení budete sami tvořit své reklamy. Ivo Toman uvedl na trh několika zemí značku Revoluční angličtina, videoškolení Instinkt zabijáka, Marketingová psychologie, Debordelizace hlavy a další. Je zakladatelem firmy TAXUS International a získal jedno z ocenění v soutěži Marketér roku 2009.

Cena za oba dva dny je 13 980 Kč (558 €) včetně DPH. Pokud jste ještě žádné školení Iva Tomana neabsolvovali, máte slevu 25 %. To je 3 495 Kč (139,50 €). Bez rizika. Pokud pak nevyděláte více, než Vás toto školení stálo, vrátíme Vám peníze.
Více informací najdete na www.SkoleniIvaTomana.cz/

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!