Webové stránky časopisu pro spotřebitele TEST překonaly hranici 4 milionů návštěvníků, ačkoliv většina obsahu webu je zpoplatněna. Díky vzestupu zájmu veřejnosti o spotřebitelskou problematiku si doposud koupilo spojené předplatné webu a časopisu více než 22 tisíc předplatitelů. Web i časopis vydává neziskové Občanské sdružení spotřebitelů TEST.
„Jen za poslední čtyři měsíce jsme na webu zaznamenali milion návštěv, to odpovídá razantnímu nárůstu zájmu o spotřebitelskou tématiku a zejména o naše nezávislé a objektivní testy výrobků,“ vysvětluje Ida Rozová, šéfredaktorka časopisu TEST, a dodává: „Zvýšený tlak spotřebitelů na ověřenou kvalitu výrobků se také začal projevovat v zájmu výrobců a dovozců o naši značku kvality TEST.“
Značku kvality TEST uděluje sdružení TEST výrobkům, které v nezávislém testu prokázaly svou kvalitu. V České republice a na Slovensku je jí označeno již více než 40 výrobků. Označení slouží k větší transparentnosti spotřebitelského trhu a snazší orientaci spotřebitele při výběru zboží a služeb. Značka kvality TEST je určena pro výrobky a služby, které ve srovnávacím testu uveřejněném v časopise TEST či na webových stránkách www.dtest.cz získaly hodnocení velmi dobře nebo dobře (na číselné hodnotící škále do 2,5). Značku kvality TEST mohou výrobci, dovozci a prodejci testovaných výrobků používat při propagaci svého zboží. Nezávislé a objektivní testování probíhá v tuzemských i zahraničních zkušebnách a laboratořích. Vysoké náklady spojené s testováním výrobků jsou hrazené z předplatného a částečně i z veřejných zdrojů.
-red-















Follow

