Zkušenosti z ekonomických krizí, tu poslední právě doznívající nevyjímaje, hovoří jasnou řečí – kdo inovuje, má daleko vyšší šanci na úspěch. Je proto logické, že organizátoři Retail Summitu 2011 zvolili za hlavní téma “Jak přežít? Inovovat!”. Program této největší odborné a společenské události českého a středoevropského obchodu, konané ve dnech 1. a 2. 2. 2011 v TOP Hotelu Praha, byl právě zveřejněn. Stovka řečníků a diskutujících v odborných sekcích je jistě nejlepší garancí, že žhavé téma summitu bude pojednáno vysoce kvalifikovaně a reprezentativně.
Ambicí organizátorů Retail Summitu 2011 je diskutovat inovace v celé jejich komplexitě a vyvrátit poměrně častou představu, že jde jen o vývoj nových výrobků či o jednorázové, skokovité změny v prodejní síti. Inovace v tom nejlepším pojetí představí klíčový řečník summitu, Thomas Bruch z řetězce Globus, který sklízí úspěchy nejen na nesmírně těžkém německém trhu, ale setkává se i s nadšením svých českých zákazníků a dodavatelů. Globus razí myšlenku, že úspěšné inovace jsou výsledkem každodenního hledání cest pro zlepšení a jsou posláním všech jeho zaměstnanců.
Různé pohledy na to, co je úspěšná inovace, představí zástupci obchodních řetězců, nezávislých obchodníků a dodavatelů zboží – velkých i menších. Diskusi obohatí stanoviska špičkových expertů, poskytovatelů finančních služeb a v neposlední řadě i rychle expandujícího internetového obchodu. Pozvání k vystoupení na summitu přijali i zástupci vlády a dalších veřejných institucí včetně 2 ministrů a předsedkyně Českého statistického úřadu. Jejich názory budou mít účastníci summitu možnost vyslechnout první den summitu v rámci kulatého stolu “Obchod – výroba – zemědělství” či úvodního CEO panelu, kde je budou moci konfrontovat s postoji zástupců z praxe. Vystoupí zde mj. Doug Brodman, generální ředitel Plzeňského Prazdroje, společnosti, která je největším výrobcem spotřebního zboží u nás a strategickým partnerem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, se kterým spolupracuje na rozvoji inovací ve prospěch zvyšování kvality produktů a spokojenosti zákazníků. “Inovace ve prospěch zákazníků” jsou i tématem velkého diskusního panelu v podvečer prvního dne.
Na odborný program druhý den naváže celkem 10 paralelních sekcí, ve kterých budou diskutována jak tradiční “velká” témata Retail Summitu jako jsou Obchod & značky, Obchod & lidé či Obchod & (re)development, ale i řada zcela nových oblastí jako Obchod & svět 3.0, Obchod & zodpovědná spotřeba, Obchod & alternativní distribuční kanály nebo Obchod & obslužnost venkova.
Retail Summit 2011 navazuje na úspěšnou tradici předchozích 16 ročníků, chce však být stejně jako jeho řečníci a panelisté vysoce inovativní. Pro své účastníky proto kromě špičkového programu přichystal i řadu dalších novinek.
Summit společně připravují Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events. Koná se díky podpoře desítek partnerů – v tomto ročníku poskytli největší podporu zejména platinoví partneři Plzeňský Prazdroj, Poštovní spořitelna (součást ČSOB), a Telefónica O2, zlatí partneři ACNielsen Czech Republic, GfK, Globus, GS1 Czech Republic, Svaz českých a moravských spotřebních družstev a dále společnosti 3M Česko, MasterCard Europe a AV Media.
-red-















Follow

