On-line

Byl spuštěn nový web, shromažďující informace o reklamě v prodejnách

Minulý týden byla uvedena do provozu webová stránka (Místoprodeje.cz) sloužící jako středisko veškerých informací týkající se media typu Point of Sale. Zahrnuje prodejní místa – hypermarkety, supermarkety, lékárny, čerpací stanice a jiné specifické prostory, kde má zadavatel zájem komunikovat se zákazníky.

Server, díky spolupráci s asociací POPAI CENTRAL EUROPE, čerpá z materiálů, které tato organizace uveřejňuje. Dále má možnost informovat o investicích do kampaní realizovaných v místě prodeje prostřednictvím společnosti Admosphere, která jako partner projektu data poskytuje.

Obsahově má za cíl web informovat specialisty oboru marketing a reklama např. o konkrétních reklamních kampaních, které byly na českých prodejnách instalovány a přinášet bude i výběr nejlepších realizací s komentářem odborníků. Dále si na stránce můžete přečíst tematické články, výklad pojmů z tohoto odvětví, případové studie, přehled zadavatelů/klientů, kteří investovali nejvíce a další relevantní informace.

-red-

Čtěte také