Společnost SAS je partnerem konference RETAIL SUMMIT 2011, která se koná ve dnech 1. – 2. února v TOP HOTELU Praha. Externí konzultant a partner společnosti SAS Tomáš Poucha se zúčastní panelové diskuse v odpolední sekci Obchod & alternativní kanály, která se koná ve středu 2. února od 11.30 hod.
Témata panelové diskuse se dotknou snižování distribučních nákladů a hledání nových trhů, včetně alternativních distribučních kanálů. Řeč bude také o odlišnosti přístupu pro e-prodejce a kamenné obchody, hovořit se bude také o tom, kam dospěl internet a může-li nás v budoucnu ještě něčím překvapit.
Tomáš Poucha odpoví na otázku, která bez rozdílu trápí všechny e-prodejce na trhu – Lze identifikovat zákazníka on-line? A víme-li že ano, co nám tato identifikace může přinést? Jaká data můžeme získat a co pro nás budou znamenat? Jak můžeme díky této znalosti se zákazníky „pracovat“, pečovat o ně a především je neztrácet ve prospěch konkurence?
Konkurenční boj s sebou přináší pokles loajality a zvyšování nákladů firem na akvizice zákazníků, kteří jen čekají na lepší, momentálně výhodnější nabídku. Snížit „fluktuaci“ zákazníků není jednoduché, víte-li ale např., kteří zákazníci mají tendenci odejít a které z nich stojí za to si udržet, je možné cílenou marketingovou strategií tyto zákazníky přesvědčit, aby zůstali. „Zákaznická data jsou vaším největším bohatstvím,“ říká Tomáš Poucha a dodává: „V době, kdy je kolem nás nepřeberné množství komunikačních prostředků, je velmi těžké se ke klientům přiblížit a zaujmout je. Proto je nutné nahlížet na všechny marketingové oblasti obzvláště pozorně a maximálně je zefektivňovat, tomu mohou pomoci pouze přesná data. Nejenže tak přímo ovlivníme ziskovost a vytěžování jednotlivých klientů, ale optimalizujeme nákupní prostředí, skladovou politiku, distribuční kanály a řadu dalších oblastí.“
-red-















Follow

