Reklama

Milku, Oreo, Brumíka a Halls podpoří Jirka Král

Na období návratu do školy připravuje Mondelez silnou prodejní aktivaci v obchodech. Své klíčové značky Milka, Oreo, Brumík a Halls z kategorie čokolád, sušenek a bonbónů bude tentokrát podporovat ve společné kampani.

Viditelné vystavení v obchodech včetně letákové podpory zároveň propojí s doplňkovou kampaní připravovanou v online prostoru a na sociálních sítích ve spolupráci s youtuberem Jirkou Králem. Speciální číslo jeho komiksového časopisu nazvaného „Jirka“ bude v srpnu a září ve vybraných prodejnách distribuováno zdarma za nákup vybraných produktů v celkové výši 99 Kč.

„Období před zahájením školního roku je z hlediska nákupního chování velmi silné, nerostou přitom ale jenom prodeje školních potřeb, týká se to i jiných kategorií a mezi nimi i svačin do školy,“ říká Kristýna Vlasáková, specialistka Mondelez pro instore aktivační kampaně. „Těmi se rodiče podle našich zkušeností předzásobují na delší nadcházející období. Konec srpna a začátek září je tak pro naše kategorie jen o něco méně slabší než Vánoce, v letošním roce přitom počítáme s většími útratami vzhledem k tomu, že ekonomice se daří. Jednotná kampaň spojující a podporující průřezově naše vybrané brandy, se nám již v minulosti osvědčila a chceme na ni tak nyní navázat,“ dodává.

V rámci kampaně a podpory speciální edice vlastního časopisu se zábavnými úkoly realizuje youtuber Jirka Král pro své fanoušky a děti dvě autogramiády. „Jde o vůbec první kampaň, kterou jsme realizovali s naším komiksem, který už přes rok vydáváme. Udělat jeho speciální číslo jako dárek nám přišlo jako fajn nápad,“ doplňuje populární youtuber Král. První podpisová akce se uskuteční ve čtvrtek 29. srpna ve 14:00 ve studiu Zetko v obchodním domě Kotva, druhá v pátek 1. 9. od 15 hodin před pokladní zónou obchodu Albert v Praze 4 na Pankráci.

Kreativní koncept instore kampaně připravila agentura PK.Konektor, komunikaci na sociálních sítích včetně spolupráce s youtubery připravuje influencerská agentura The HIVE. Obdobná aktivace proběhne také na slovenském trhu. Její hlavní tváří tam bude místní youtuber Expl0ited, který navrhnul vlastní design poznámkového školního bloku s rozvrhem.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!