Značka MYSTERY připravila pro své fanoušky facebookovou aplikaci MYSTERY Call. Od 16. září do dnešního dne ji využilo téměř 3 000 fanoušků.
Fanoušci facebookových stránek značky Zlatopramen MYSTERY měli možnost poslat své kamarádce, mamince, tchýni, babičce, zkrátka jakékoli ženě originální vyznání od tajného ctitele. Na výběr byla pětice mužských hrdinů známých z televizní obrazovky. Každý z nich namluvil originální vyznání v charakteristickém stylu svého dabovaného hrdiny. Nejčastěji telefonoval a své city vyznával Kryštof Hádek (718x), Jan Šťastný (699x) nebo Alexej Pyško (658x). Celkem se během kampaně počet vzkazů vyšplhal na 2 939.
„Možnost poslat vzkaz nebyl časově omezen, ale limitovaný byl počet hovorů. Jak jsme předpokládali, o vtipné překvapení byl nejen mezi fanynkami zmíněných herců velký zájem,“ uvedla Petra Havlišová, junior brand manažerka značky Zlatopramen MYSTERY.
Aplikaci vytvořila agentura WMC Grey na podporu značky Zlatopramen MYSTERY, drinku určeného výhradně ženám, který byl na český trh uveden v letošním roce. Na facebooku stačilo jen zadat datum, čas a telefonní číslo šťastné ženy, které měl být vzkaz doručen. Ve stanovenou dobu nic netušící dotyčné zazvonil telefon a ozval se hlas jejího oblíbeného herce či hrdiny z filmového plátna.

Pěticí ctitelů byli: Brad Pitt alias Drsnej frajer alias Michal Dlouhý, Bruce Willis alias Akční hrdina alias Alexej Pyško, Pan Božský alias Božský elegán alias Jan Šťastný, Kryštof Hádek sám za sebe jako Roztržitý mladík a Hawkey Pierce ze seriálu M.A.S.H. alias Galantní Gentleman alias Pavel Trávníček.
– red –
















Follow


