V těchto dnech Sharp spouští kampaň na podporu televizní řady AQUOS LED „Pro toužící po velkých zážitcích“ spojenou se soutěží. Akce je zaměřená na televize s uhlopříčkou 50, 52, 60, 70, 80 a 90 palců. Účastníci soutěže budou moci vyhrát více než 1200 cen.
Mezi nimi je například dvanáct výletů do Ferrari World v Abu Dhabí, jednoho z největších tematických parků na světě, 800 náramkových hodinek FORERUNNER® 10 GARMIN nebo 400 kamer ION AIR PRO pro fanoušky extrémních sportů.
Pro účast v soutěži je nutná registrace na webové stránce www.sharpemotions.eu a popis emoce, kterou lze zažít díky velké televizi Sharp AQUOS LED.

Kampaň bude podpořena BTL a interaktivní kampaní. Internetová kampaň bude implementována na několika on-line kanálech, podpořených tradiční webovou kampaní, která zahrnuje například domény denik.cz, centrum.cz nebo ceskatelevize.cz.
-red-
















Follow




