Reklama

Značka Zlatopramen v nové televizní reklamě sází na lenochoda

V kulisách džungle se odehrává nový televizní spot, který divákům představuje nejoblíbenější jedenáctku na českém pivním trhu: Zlatopramen 11°.  Cílovou skupinou spotřebitelů jsou dospělí konzumenti do 35 let.

Televizní spot se natáčel jeden den v barrandovském studiu, kde se podařilo dokonale připravit iluzi nefalšované džungle. „Našim spotřebitelům jsme chtěli vzkázat, že značka Zlatopramen přináší chuť do života. K tomu nám jako symbol posloužil lenochod, tedy zvíře známé svou nízkou aktivitou. Chceme se odlišit od konkurence a představit na tradičním pivním trhu netradiční reklamu,“ konstatovala manažerka značky Zlatopramen Lenka Kroupová. Spot má oslovit lidi mezi 18 až 35 lety, kteří se rádi baví a snaží se vytěžit maximum z volného času, který jim zbývá po splnění náročných pracovních povinností. Zlatopramen jim proto přináší chuť do života a o stupeň lepší zábavu.

Vizuál_Starobrno

Štáb se rozhodl namísto digitálních efektů použít na zakázku vyrobený kostým doplněný o speciálně dálkově ovládané mechanické části. Ty byly využity pro realistickou mimiku lenochoda tříprstého. V kostýmu se objevila paní menšího vzrůstu z Velké Británie, přičemž při natáčení panovalo až v pravdě tropických 55°C, které v Barrandovském studiu vytvořilo použité osvětlení.

V tendru na novou reklamu zvítězila agentura WMC/Grey s produkční agenturou Filmservice. Na režisérskou stoličku usedl Američan Roderick Fenske, osobnost reklamní branže působící v Los Angeles. Třicetivteřinové spoty se budou vysílat standardně na celostátních televizních kanálech.

-red-

 

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!