Komunikace

Audi a Softwarové noviny: zcela nová forma tiskové reklamy

Importér luxusních vozů Audi a vydavatelství Softwarové noviny, s. r. o., společně uvádějí v rámci rozsáhlé netradiční reklamní kampaně na Audi TT zcela novou a neobvyklou formu tiskové reklamy. Spočívá ve využití „falešné“ první strany obálky časopisu, jehož celý obsah s výjimkou této první strany a několika málo stran následujících – a včetně skutečné první strany obálky – je otočen vzhůru nohama. S touto originální reklamou se setkají čtenáři čísel 10, 11 a 12/2002 obou tištěných měsíčníků vydavatelství Softwarové noviny – tedy časopisů Softwarové noviny a Inside Report.

„Tak jako neustále pracujeme na vývoji nových technických řešení, tak i v oblasti komunikace se kontinuálně snažíme přinášet inovace. Vítáme spolupráci s vydavatelem, který neváhal vyjít vstříc našim nekonvenčním představám. Věřím, že i naše další netradiční komunikace v rámci celé reklamní kampaně na Audi TT čtenáře zaujme.“ řekl Tomáš Velek, Marketing Manager Audi. „Jsme přesvědčeni, že právě toto je způsob, jak zaujmout náročnou a atraktivní cílovou skupinu, o kterou nám v daném případě jde. Formu naší nové inzerce pokládáme za vysoce adekvátní propagovanému modelu Audi TT, který je rovněž mimořádný, nekonvenční a exkluzivní.“

„Nad výraznou inzertní formou, která dominuje třem posledním letošním číslům Softwarových novin a Inside, jsme dlouho váhali a diskutovali. Otázka zněla: jsme to my? Zapadá tohle do našeho stylu? Došli jsme k závěru, že rozhodně ano, že se nám ten nápad velice líbí, že tohle je chytrá reklama pro chytré lidi, že takhle vypadá jednadvacáté století,“ řekl Petr Koubský, obsahový ředitel vydavatelství Softwarové noviny, s. r. o. „Vážíme si toho, že si Audi vybrala pro tuto novinku právě nás a bereme to jako ocenění naší vydavatelské práce i produkčních dovedností.“

Zdroj: Softwarové noviny

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!