Komunikace

Lidl se připojuje k celosvětové výzvě Veganuary

Leden je skvělou příležitostí pro novoroční předsevzetí, pro změnu jídelníčku či životního stylu. A právě proto vznikla ve Velké Británii v roce 2014 výzva Veganuary, která je skvělou příležitostí pro vyzkoušení rostlinné stravy.

Lidl Česká republika se k výzvě připojí po celý měsíc leden, a to rozšířenou nabídkou veganských produktů, řadou slev a komunikační kampaní „Leden, vege si jedem“, která proběhne na sociálních sítích.

„Jako Češi milujeme maso a valná většina naší kuchyně v něm má i základ. Proto si jen těžko dokážeme představit, že bychom ho z našich jídelníčků úplně vypustili. Co kdybychom ale zkusili tento leden maso omezit a zařadit do jídelníčku pokrmy, které jsou čistě rostlinného původu? Třeba si tak vybudujeme novou rutinu, naučíme se nové recepty a uděláme něco pro sebe i pro planetu,“ uvádí tisková mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová.

Cílem kampaně je nabídnout zákazníkům zdravou, ale přitom stále chutnou alternativu k jídelníčku běžného Čecha. Na sociálních sítích bude Lidl postupně představovat rostlinné produkty privátní značky Vemondo, přinášet zákazníkům zajímavé tipy na přípravu pokrmů a edukovat, že rostlinná strava může být pestrá a obsahovat všechny důležité živiny, které běžně získáváme z masa.

Produkty pod privátní značkou Vemondo jsou nabízeny napříč zeměmi, ve kterých Lidl působí. Vybrané výrobky navíc většinou nesou mezinárodní ochrannou známku V-label, díky které můžete veganské a vegetariánské výrobky identifikovat snadno na první pohled. I v roce 2023 získaly veganské výrobky pod značkou Vemondo mezinárodní ocenění International V-Label Awards. Řada Vemondo vybojovala vítězství hned ve dvou kategoriích „Marketing & Branding“ a „Speciální cena spotřebitelů“.

Čtěte také