Reklama

Henkel ČR zahajuje novou komunikační kampaň „Kvalita přitahuje“

Společnost Henkel ČR realizuje od 1. května 2005 do 15. června 2005 zcela novou komunikační a marketingovou kampaň s názvem „Kvalita přitahuje“.

Tímto krokem zároveň navazuje na aktivní komunikaci kvality nejen ve spojení s korporátní značkou Henkel, ale také s produktovými značkami z oblasti pracích a čisticích prostředků. Nosnou myšlenkou kampaně je vzájemná podpora kvality u komplementárních druhů zboží. Příkladem je kvalitní nádobí, které tzv. „volá“ po kvalitním prostředku na jeho mytí. Součástí kampaně budou zcela nově graficky zpracované billboardy a dále spotřebitelská promo akce s garantovanou výhrou.

„V návaznosti na projekt sponzoringu Mistorvství světa v hokeji 2004 a letošní podporu české hokejové reprezentace, který jsme vedli pod sloganem „Kvalita vítězí“, jsme se rozhodli pokračovat v komunikaci kvality i nadále a chceme od května do poloviny června 2005 realizovat další marketingové aktivity. Ty budou zaměřeny zejména na podporu image a kvality našich značek ve spojení s jinými předními a kvalitními značkami na trhu,“ říká k marketingovým aktivitám Tomáš Duffek, marketingový manažer divize pracích a čisticích prostředků, a dodává: „V rámci promo aktivit tak zákazníci hypermarketů a supermarketů po celé České republice mohou za definovaný nákup výrobků Persil, Palmex, Silan a Perwoll získat např. tričko LEVI’S nebo výrobky značky Tescoma. K podpoře komunikace chystáme využít velmi zajímavou billboardovou kampaň a další POS materiály.“ Spotřebitele má kampaň zejména poučit o vhodnosti kombinace kvalitních produktů, zejména když se jedná o komplementy typu nádobí-mycí prostředek, oděvy-prací prostředek, apod.

Marketingové aktivity připravené na podporu projektu „Kvalita přitahuje“ jsou vytvořeny tak, aby zasáhly širokou cílovou skupinu. Do projektu jsou zapojeny tyto značky pracích prášků a čisticích prostředků společnosti Henkel ČR – Persil, Palmex, Perwoll, Silan, Bref, Clin, Somat a Pur.

Ve spojení s nimi je pro spotřebitele v období od 1. 5. do 15. 6. 2005 připravena promo akce s garantovanou výhrou, která bude probíhat vždy přímo v místě prodeje. Její princip je velmi jednoduchý: při zakoupení definované kombinace výrobků: Persil 9kg + Silan 2l nebo Palmex 9 kg + Perwoll 2l získá zákazník navíc tričko značky Levi´s, při zakoupení čisticích prostředků nebo prostředků na mytí nádobí v hodnotě 149 Kč získá zákazník jako dárek výrobek značky Tescoma. O promo akci budou zákazníci informováni pomocí POS materiálů ve formě informačních letáčků, regálových poutačů, plakátů a paletových dekorací přímo v prodejnách.

Billboardová kampaň „Kvalita přitahuje“ se zaměřuje na kreativní vyobrazení hlavní myšlenky projektu – vzájemnou přitažlivost kvalitních výrobků. V rámci kampaně budou využity tři vizuály billboardů: Prací prášek Persil, který objímá zářivě bílá košile, hedvábná šála omotaná okolo aviváže Silan a Bref 2v1 Universal čistič v objetí s kartáčem. Billboardů bude kolem 300 kusů, z nichž více než polovina bude umístěna v blízkosti hypermarketů a supermarketů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!