Společnost Allegro oznámila novinku v podobě nového komunikačního konceptu. Kreativní myšlenka, doprovázena sloganem „Když něco, tak Allegro“, se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů
„Náš nový komunikační přístup je nejen milníkem v růstu celé společnosti, ale zároveň reaguje také na rostoucí poptávku zákazníků po větší personalizaci v rámci nákupu. Budoucnost maloobchodu je jasná – budeme nakupovat stále častěji, zkoumat nové kategorie a vybírat si nové produkty, abychom tak uspokojili všechny své potřeby. Naše odpověď je proto jednoduchá: Když něco, tak Allegro,“ řekl Wojciech Bogdan, ředitel marketingu a finančních služeb ve společnosti Allegro.
„V dnešním světě chceme a měli bychom mít možnost nakupovat odkudkoliv: z domova, autobusu nebo třeba z kanceláře. Naší prioritou jsou proto nejen výhodné ceny a široká nabídka produktů, ale také pohodlné možnosti doručení a bezpečné platby. Naše platforma se řídí jednoduchým pravidlem – kdekoli se objeví jakákoliv potřeba, Allegro přináší řešení. Tento přístup nám umožňuje poskytovat jedinečné služby přizpůsobené různorodým požadavkům našich zákazníků, a to včetně Allegro Smart!, Záruky nejnižší ceny i exkluzivních nabídek během Allegro Days,“ uvedla Karolina Sytnyk, Brand Manager Expert společnosti Allegro.
Nová kampaň prezentuje různé postavy v reálných životních situacích, přičemž právě Allegro jim díky své široké nabídce produktů a kategorií vždy podává pomocnou ruku. Nová strategie mezinárodního rozsahu zdůrazňuje klíčovou roli společnosti na regionální e-commerce scéně.