Burger King slaví své 70. výročí a představuje novou, zdokonalenou verzi svého nejznámějšího burgeru, Whopperu. Při té příležitosti startuje multikanálovou kampaň, kombinující reklamní audio a video spoty, OOH, komunikaci na sociálních sítích a PR včetně zapojení influencerů.
Nové receptury se dočkal Whopper nejen v Česku, ale i na ostatních světových trzích. Každý z trhů přitom komunikuje novinku v duchu svých lokálních specifik a zároveň zachovává globální poselství – totiž že nový Whopper je díky svým vylepšením přiveden o krok blíže k dokonalosti, neztrácí přitom svou autenticitu a milovníci Burger Kingu v něm stále najdou vše, co mají na ikoně amerického řetězce nejradši.
„V naší kampani na nový Whopper se snažíme ukázat, že to, co lidé na Whopperu milují, zůstává stejné – vylepšili jsme ale vše, kde jsme viděli prostor pro jeho zdokonalení. Nový Whopper je zkrátka lepší než kdy dříve,“ říká Filip Vostrý, marketingový manažer řetězce Burger King pro Českou republiku. „Skrze pestrou skladbu kanálů se snažíme oslovit širokou cílovou skupinu. Míříme jak na mladší publikum, které v našich produktech preferuje autenticitu, starší cílovce zase komunikujeme kvalitu potravin, u které v našich restauracích neděláme kompromisy,“ doplňuje.
Zdokonalený Whopper se představuje s novou houskou s jemným glazováním, která je nadýchanější a má vylepšenou texturu. Kvalitní 100% hovězí maso si zachovává pro Burger King tradiční přípravu na ohni, nově je ale dochuceno pepřem a solí a je šťavnatější než dříve. Whopper je nyní navíc servírován při optimalizované teplotě 55–60 °C, což zajišťuje konzistentní kvalitu, čerstvost a optimální gurmánský zážitek pro každého hosta restaurací Burger King. Ke změnám světoznámého burgeru došlo na základě výsledku průzkumu mezi pravidelnými i novými návštěvníky řetězce.
Nový Whopper dostane i PRovou podporu, kterou zajišťuje agentura Ogilvy. „V kampani si hrajeme s myšlenkou ‚perfektního výsledku a dotahování věcí k dokonalosti‘. Do kampaně zapojujeme i influencery, kteří v obsahu na svých sociálních sítích symbolicky hledají dokonalost v rozličných situacích každodenního života. Pointou je poznání, že daná situace je dokonalá jen s novým Whopperem na blízku,“ popisuje Václav Rambousek, PR & Influence Director v Ogilvy.
V průběhu kampaně se objeví známý herec Lukáš Langmajer, mladý kutil Radek Pospíšil a moderátoři Jakub Kotek a Vítězslav Zach – kteří na svých kanálech kampaň vtipně a s nadsázkou komunikují formou příspěvků, série příběhů a reels.