Agentura Arnold Prague připravila jarní kampaň pro Českou podnikatelskou pojišťovnu, která slaví 20. výročí svého založení. Motto letošní kampaně zní „Vracíme věci do pořádku už 20 let“. Kampaň se zaměřuje nejen na stávající klienty, ale také na širokou veřejnost.
Cílem kampaně je zvýšit povědomí o ČPP a jejím dvacetiletém působení na českém pojistném trhu. Kampaní chce pojišťovna zároveň podpořit zájem o své produkty a služby, a to nejen v oblasti autopojištění, ale i v ostatních segmentech. Klienty, kteří si sjednají smlouvu životního nebo neživotního pojištění, odmění speciálním dárkem v podobě cestovního pojištění pro rodinu na 20 dní zdarma.
Agentura zpracovala pro ČPP spot s příběhem oblíbených postaviček – maskotů pojišťovny Pata a Mata. Příběh začíná v okamžiku, kdy šňůra nehod a karambolů končí utopeným autem. Následně v rychlém tempu běží pozpátku vše, co oba kutilové během krátké chvilky dokázali svou nešikovností způsobit. Spot doprovází klasická znělka a příběh končí šťastně díky ČPP, která takto pomáhá svým klientům a vrací věci do pořádku již 20 let.
Pojišťovna odstartovala kampaň 1. dubna a poběží v jarních měsících v tisku a na OOH. Televizní spot se objeví v průběhu měsíce dubna na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov.