Reklama

Converse představuje novou kampaň, která inspiruje dívky po celém světě

Dámská kolekce byla inspirací poslední kampaně “All The Stories Are True”, která dává ženám prostor definovat své ženství vlastními slovy.

Converse odhaluje neuvěřitelné příběhy dívek všech věkových kategorií, které jdou svou vlastní cestou a redefinují, co pro mě znamená být dnes dívkou, a tak inspirují další a další.

Dnes startuje nová digitální kampaň, která zahrnuje definice dívky vytvořené herečkou a aktivistkou Millie Bobby Brown, první baletkou v hidžábu na světě Stephanie Kurlow, instruktorkou sebeobrany Qin Yungquan, nonkonformní hudebnicí Naomi Preizler a expertkou v oblasti tech Kasiou Gola. Každá z těchto inspirativních žen napsala vlastní definici přímo na plátno ikonických tenisek Converse Chuck 70.

Kolekce Love The Progress se inspiruje ženami z minulosti i současnosti vyšlapujících cestu dalším generacím. Je stejně tak edgy jako ženská, stojí na potiscích, psaných vzkazech a symbolické barevnosti, které ženy povzbuzují k tomu, aby se vymezily svým vlastním, osobitým způsobem.

Hlavním nápisem na nových Chuckách je „Keep Loving, Keep fighting“, který vyjadřuje podporu boji za rovnost a víru v lásku jeden k druhému, která vítězí nad strachem.

Čtěte také