CZC slaví v dubnu čtvrtstoletí své existence. Při té příležitosti se ohlíží zpět a představuje retro kampaň, v níž zákazníkům připomíná největší technologické milníky jednotlivých let.
Kampaň na webu CZC.cz doprovodí digitální komunikace na běžných online kanálech a připomene ikonické momenty, které se za poslední čtvrtstoletí na trhu s elektronikou odehrály.
Kampaň podpoří také prodejní akce, v jejímž rámci zavádí CZC během měsíce 25% slevy na vybrané ikonické produkty.
Vstup do druhého čtvrtstoletí své existence slaví CZC v geekovském stylu. Retrospektivní kampaň staví na claimu „Kdo tohle nezná, jako by nebyl [GEEK]“ a odkazuje na produkty, které měnily v jednotlivých letech svět technologií. V kampani tak připomíná třeba první generaci herní konzole PlayStation, domácí vypalovací CD mechaniky, launch Facebooku i prodej „véčkových“ telefonů.
„I po 25 letech na trhu si stále držíme naši geekovskou DNA, díky které známe potřeby našich zákazníků. A proto jsme se rozhodli oslavit narozeniny stylově a zavzpomínat na legendární produkty, které v 90. letech platily za technologickou špičku,“ doplňuje Milan Duda, ředitel marketingu CZC.
Kampaň doplňuje narozeninová prodejní akce se slevou 25 % na vybrané produkty. Slevy jsou spouštěné postupně od pondělí 3. dubna a v průběhu měsíce bude zlevněno celkem 40 produktů. V prvním týdnu se tak sleva dotkla například ikonické herní konzole PlayStation 5, přičemž skladové množství této akční nabídky bylo vyprodáno během 10 minut od jejího spuštění. Informace o všech slevách naleznou zákazníci na landing page kampaně.
Kreativu kampaně k 25letému výročí připravil marketingový tým CZC. Poběží na všech interních komunikačních kanálech CZC a vizuály budou odkazovat na počátky CZC na českém trhu.