Reklama

Deník novým mediálním partnerem České házené

Vltava Labe Press, vydavatel Deníku a provozovatel zpravodajského webu denik.cz, se stal novým mediálním partnerem Českého svazu házené.

V rámci mediálního partnerství budou krajské Deníky pravidelně informovat o všech házenkářských soutěžích, od mládežnických klání v rámci Žákovské ligy až po Extraligu mužů a Interligu žen. Samozřejmostí bude i komplexní informační servis okolo mužské i ženské házenkářské reprezentace. Informační servis bude obsahovat i další zajímavosti ze světa házené, včetně všech mládežnických kategorií.

Házená patří dlouhodobě mezi nejoblíbenější míčové kolektivní sporty. Nově zahájená mediální spolupráce má za cíl kromě jiného posílit image házené u nás jako moderního a dynamického sportu. Významnou inspirací pro naplnění tohoto cíle je sousední Německo, kde je házená druhým nejpopulárnějším sportem a kde působí nejlepší čeští reprezentanti, v čele s nepopulárnějším českým házenkářem a nejlepším házenkářem světa za rok 2010 Filipem Jíchou.

Házená

„Partnerství podtrhuje snahu regionálních Deníků podporovat činnosti, které vedou k aktivnímu způsobu života a nabízejí pozitivní vzory mladým lidem. Budeme se těšit z úspěchů české házenkářské reprezentace, ale se stejným zápalem a chutí vyzdvihneme lidi, kteří obětavě a nezištně věnují svůj volný čas, aby probudili zájem dětí o tento krásný a všestranný sport. Vážím si toho, že se Český svaz házené systematicky věnuje školákům,“ uvedl výkonný ředitel VLP Jan Pertl.

„Skupina VLP, která je vydavatelem několika desítek regionálních deníků, je novým a nutno říci, že silným partnerem našeho sportu. Věřím, že vzájemná spolupráce zlepší házenkářský zpravodajský servis u nás a rozšíří povědomí o házené jako skutečně moderním kolektivním sportu, který může být i dnes atraktivní pro děti a mládež v celé České republice,“ říká Aleš Pospíšil, prezident ČSH.

„VLP je prvním strategickým mediálním partnerem české házené. Jsem moc rád, že se nám jednání podařila dotáhnout do úspěšného konce. Velký zájem o mediální spolupráci je pro nás zárukou aktivace dalších partnerství, což je naším společným prvořadým cílem,“ komentuje David Trávníček, předseda představenstva SPORT INVEST Marketing.

Čtěte také