Značka Fernet Stock uvádí novou kampaň komunikující Fernet Stock Citrus. Nová kampaň „Když jste na stejné vlně, zažijete ty nejlepší příběhy“, cílí na komunikaci požitkářství, zábavy, pohody a pozitivní energie, která je pro hlavní konzumenty Fernet Stock Citrus typická.
Namísto propagace Originalu se zaměřuje na populární příchuť Citrus, která sklízí úspěch nejen v Česku, ale i na Slovensku, kde dokonce dosahuje vyšších prodejů než klasický Original.
Fernet Stock Citrus se velké oblibě těší nejen díky své jemné a svěží citrusové chuti s příjemným závěrem, ale i výborné mixabilitě. Spotřebitelé ho konzumují jak ve své čisté podobě na ledu, tak i v nepřeberném množství lahodných drinků. Díky své variabilitě se Fernet Stock Citrus hodí nejen ke konzumaci v panácích, ale i jako rozjezdový party drink a součást mnoha oblíbených drinků.
„S novou televizní reklamou se zaměřujeme především na mladou cílovou skupinu a konzumenty, kteří berou život s lehkostí a současně v ní zohledňujeme i nové trendy a přání spotřebitelů, kteří čím dál tím více vyhledávají lehčí a osvěžující nápoje s nižším obsahem alkoholu. Fernet Stock Citrus v sobě kombinuje všechny tyto nové prvky, a navíc nabízí spotřebitelům výbornou mixabilitu, díky které mohou vznikat další nové trendy a atraktivní drinky,“ přibližuje kampaň Daniela Froňková, Brand Manager Fernet, společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Kampaň navíc vznikla symbolicky ku příležitosti 25. výročí od uvedení produktu Fernet Stock Citrus na trh. A protože se až do letošního roku zaměřovala značka Fernet Stock převážně na komunikaci klasického Fernet Stock Original, v nové kampani se rozhodla podpořit oblíbenou citrusovou variantu Fernet Stock Citrus. Cílem kampaně bylo také vyzdvihnout současné trendy v oblasti konzumace alkoholu, kdy spotřebitelé dávají přednost méně alkoholickým nápojům a sladším variantám, a to především ti z mladé generace.
Cílová skupina byla pro tvorbu kampaně definována jako „Požitkář“. Zaměřuje se tedy především na konzumenty, kteří mají rádi zábavu, pohodu a užívání si života „teď a tady“. Součástí přípravy na kampaň bylo také zavedení celo-žlutých etiket jak pro český, tak i slovenský trh.
„Nová kampaň se okamžitě stala symbolem i pro celou naši společnost a HR oddělení, kde společně vnímáme, že jsme na jedné vlně, a headline kampaně je tak odrazem vzájemné atmosféry mezi našimi zaměstnanci,“ doplňuje Tomáš Matuška, Senior Brand Manager společnosti Stock Plzeň-Božkov.
Napsat komentář