On-line

FleishmanHillard vstupuje do oblasti digitálního marketingu

Komunikační agentura FleishmanHillard oficiálně startuje na českém trhu divizi digitálních služeb pod značkou FH Digital. Agentura, která patří dlouhodobě mezi nejvýznamnější poskytovatele služeb public relations a public affairs, se chce nově stát významným hráčem i v oblasti digitálního marketingu. FH Digital nabízí širokou škálu digitálních nástrojů a služeb pro celý životní cyklus značky v digitálním prostoru.

„Šířka našeho digitálního portfolia a naše zkušenosti s digitální komunikací v rámci integrovaných kampaní se prohloubily natolik, že jsme se rozhodli tyto služby poskytovat i samostatně pod značkou FH Digital,“ říká Radek Maršík, generální ředitel FleishmanHillard v ČR. „Náš zkušený tým už dnes pracuje na digitálních kampaních například pro společnosti Ahold, P&G, Lenovo nebo Nestlé.“

Klíčem je integrovaná komunikace
FH Digital přináší na trh jednu z nejširších nabídek služeb v oblasti digitální komunikace, od nastavení digitální strategie značky nebo firmy, vytvoření obsahové strategie, přes řízení přítomnosti na jednotlivých online a mobilních platformách až po měření, vyhodnocení a vzdělávací programy. Veškeré služby jsou navíc z velké části poskytovány v rámci integrované komunikace, což umožňuje maximalizovat efektivitu a dopad jednotlivých kampaní.
„Oproti čistě digitálním agenturám máme výhodu ve schopnosti přemýšlet, plánovat a realizovat jednotlivé kampaně i dlouhodobou komunikaci integrovaně, tj. napříč všemi kanály. Vyčlenění digitálních nástrojů nám ale umožní větší specializaci po technické stránce a vývoj nových řešení pro větší efektivitu, ze které mohou a budou těžit naši klienti,“ říká Radek Maršík.

Digitální nástroje a produkty
Kromě tradičních služeb, jako je kvalitní správa komunit, podrobný reporting, digitální školení a tréninky, přináší FH Digital i řadu nových vlastních produktů z portfolia mateřské firmy. Jedním z nich je digitální benchmark pro srovnání výkonnosti digitálních kanálů v rámci odvětví, dále například produkt Social Blueprint nebo Social Fitness Survey.

Social Blueprint je řízená diskuse, která pomáhá firmám najít odpovědi na základní otázky digitální komunikace, vybudovat rámec pro dlouhodobé fungování a navrhnout efektivní rozložení sil do jednotlivých digitálních kanálů tak, aby přinášely hmatatelné a měřitelné přínosy.

FleishmanHillard

Social Fintess Survey je ověřený nástroj pro zjištění současného stavu interní připravenosti dané firmy na přechod k otevřenosti, kterou digitální prostor vyžaduje. Tento produkt je za určitých podmínek možné získat bezplatně.
„Dlouhodobým cílem naší snahy je v komunikaci oddělit obsah od technického řešení tak, abychom pomohli značkám konzistentně komunikovat svůj příběh napříč digitálními i klasickými kanály,“ dodává Ondřej Peterka, Account Director pro oblast Digital & Social Media, FleishmanHillard.

Čtěte také