Gemius uvádí na trh AdOcean Light – zcela nový adserver pro malé a střední vydavatele. Nástroj nabízí vyspělý systém pro správu a monitorování reklamních kampaní, pokročilé reklamní formáty a moderní, rychlé a uživatelsky přívětivé rozhraní. Díky nové technologii získají jeho uživatelé všechny důležité funkce nástroje v jednoduché formě: nastavení a spuštění reklamní kampaně v nové verzi adserveru trvá nyní méně než jednu minutu.
AdOcean Light umožňuje plánování online reklamních kampaní na základě celé řady výkonnostních ukazatelů kampaně. Navíc pomůže určit, zda kampaň dosáhne svého cíle v nastaveném časovém intervalu pomocí pokročilé intuitivní predikce. Nový systém také poskytuje zvýšení efektivity kampaní a její správné zacílení díky funkcionalitám cappingu a targetingu. Adserver nabízí přístup k široké galerii šablon interaktivních reklamních formátů aktualizovaných podle nejnovějších trendů na trhu.
„Zjistili jsme, že stále větší počet start-upů či společností fungujících doposud mimo online oblast vstupuje na internetový trh. Zjednodušená verze našeho nástroje byla
vyvinuta speciálně pro podporu jejich podnikání v oblasti online. Trendy v oblasti internetové reklamy dosáhly tak pokročilé úrovně, že fungování společnosti online bez podpory odborníků již téměř není možné. AdOcean Light umožní hráčům v tomto segmentu stát se více konkurenceschopnými,“ vysvětluje Toms Panders, International Publishers Segment Manager společnosti Gemius.
Od roku 2004 je AdOcean používán předními vydavateli v regionu EMEA, v České republice například společnostmi Centrum Holdings, Ringier Axel Springer, Impression Media či Allegro Group CZ. V současné době adserver spravuje než 40 miliard reklamních jednotek za měsíc.