On-line

Httpool zajišťuje on-line reklamu pro společnost Twitter v regionu střední a východní Evropy

Poskytovatel on-line reklamy, společnost Httpool, byl vybrán společností Twitter jako jeho prodejní reklamní partner pro region střední a východní Evropy. Zadavatelé a marketingové agentury mohou nyní úzce spolupracovat s týmy Httpool na svých twitterových aktivitách. Země podporované v rámci tohoto partnerství jsou: Česká republika, Rakousko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Makedonie, Rumunsko, Srbsko, Slovinsko, Švýcarsko a Ukrajina.

Twitter je živý, veřejný, komunikační a volně šiřitelný poskytovatel sociální sítě a mikroblogu. S více než 271 miliony aktivních uživatelů je vyhledávanou a zákaznicky přitažlivou platformou pro firmy po celém světě, které tak mají přímý kontakt se stávajícími zákazníky a mohou budovat blízký vztah s novými cílovými skupinami.

„S více než 500 miliony denně poslanými tweety je Twitter místem pro každodenní komunikaci s přáteli nebo známými z celého světa. Je to prostor, kde lidé mohou zjistit, co se kolem nich děje, a to z Twitteru dělá vhodné prostředí pro zadavatele, aby se stali součástí světa svých potenciálních, alei stávajících zákazníků,“ řekla Katie Lampe, vedoucí prodejních operací EMEA společnosti Twitter. „Firmy v regionu střední a východní Evropy již služeb Twitteru využívají a jeho prostřednictvím naslouchají svým zákazníkům, takže mohou reagovat na jejich potřeby v rámci trhu. Jsme proto rádi, že se naším partnerem stala společnost Httpool, která firmám a společnostem pomůže s distribucí cílené reklamy přímo k zákazníkovi,“ dodala Lampe.

Tři z pěti lidí na Twitteru sledují alespoň jednu značku. Z nich je 76 % také aktivních na Twitteru skrz mobilní zařízení, což inzerentům dává ideální příležitost být s lidmi v kontaktu i na cestách a poskytovat jim takový obsah, jaký se jim v danou chvíli nejvíce hodí. Ve skutečnosti jeden ze tří lidí, kteří navštívili značku nějaké společnosti, pokračoval v nákupu zboží od této značky.

hittpool_logo
„Twitter je jedinečný kvůli své přirozenosti, s kterou se s ním každý setkává a která probíhá v reálném čase. Je to dobrý způsob,jak se lidé mohou dozvědět cokoliv, co je zajímá. Firmy a společnosti v regionu střední a východní Evropy tak nyní mají ještě lepší příležitost, jak se spojit se svými současnými i potenciálními zákazníky v rámci jejich aktivit a cílit na ně v nejvhodnější okamžik. Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Twitter a pomoci mu uvést na středoevropský a východoevropský trh jejich reklamní produkty. Těšíme se, že pomůžeme firmám s růstem jejich komunit, budeme se podílet na zvýšení loajality zákazníků, jejich důvěryhodnosti a nakonec i na navýšení prodeje,“ řekl Aljoša Jenko, zakladatel a generální ředitel společnosti Httpool. Jmenování Httpool jako přímého prodejního partnera Twitteru dává značkám přístup k celé řadě produktů, služeb a podpory dostupné z této platformy.

Twitter se skládá ze tří hlavních reklamních částí:
Propagované tweety – Propagované tweety jsou pravidelné tweety, ale s přidanou hodnotou, díky které lze zasáhnout jak současné, tak potenciální zákazníky, kteří se zajímají o váš twitterový účet.

Propagované účty – Pro rychlé vybudování aktivní komunity přívrženců a influencerů, které můžete zapojit do průběžné komunikace.

Propagované trendy – Trendy jsou populární témata, která jsou na Twitteru aktuální. Vzhledem k tomu, že jsou tyto trendy umístěny viditelně na časové ose uživatele, stávají se masově publikovanými.
Twitter také poskytuje analýzy inzertních aktivit na síti. Dozvíte se tak více o chování zákazníků, můžete lépe přizpůsobit své kampaně, a dosáhnout tak lepších výsledků.

„Twitter dokonale zapadá do naší cross-channel reklamní sítě. Společné partnerství nám umožní poskytnout inzerentům rozhodující přístup z jednoho místa ke všem nejdůležitějším zdrojům jak v daném místě, tak na mezinárodním trhu,“ vysvětluje Radek Vašíček, Managing Director Httpool Česká republika.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!