Tradiční česká značka kávy Jihlavanka, která nedávno představila svůj nový produkt Jihlavanka Espresso, se vrhá do digitálního marketingu. Jako partnera pro obsahovou kampaň, přípravu nových webových stránek a správu youtube a facebook kanálů si vybrala společnost TRIAD Advertising.
Nová contentová kampaň „Šálek nápadů“ přímo navazuje na aktuální televizní spot, který ukazuje inovativního ševce tetujícího nejrůznější obrazce na boty. „Naším cílem bylo implementovat kreativní myšlenku spotu do digitálního prostředí. Stejně jako švec inovuje tradiční výrobu bot, tak my nabízíme lidem jednoduché nápady, jak z věcí co mají doma udělat věci nevšední. Ať už se jedná o svítidlo ze struhadla či podšálek ze špuntů od vína. Druhým cílem bylo ukázat zákazníkům, jak si udělat doma vlastní malou kavárnu, aby pro svůj oblíbený šálek espressa nemuseli do kavárny, ale mohli si ho udělat třeba u sebe v kuchyni,“ řekla Petra Jankovičová, Managing Director ve společnosti TRIAD Advertising. Kampaň tak reaguje na stále populárnější trend „Do it yourself.“
Pro značku kávy Jihlavanka se jedná o první velký vstup do online prostředí. „Z toho důvodu pro nás bylo velmi důležité vybrat si agenturu, která přinese unikátní kreativní myšlenku s potenciálem omladit a posunout Jihlavanku dál. Zároveň nás však museli přesvědčit, že jsou profesionálové, kteří mají za sebou zkušenosti a výsledky v digitálním content marketingu. Triad splnil ze všech přihlášených agentur obě tyto podmínky nejlépe a navíc nás potěšili svým nadšením, nápady a motivací, takže se moc těšíme na pokračování slibně rozjeté spolupráce,“ doplnila Lenka Šíšová, Brand Manager Jihlavanka & Davidoff Café.