Reklama

Kampaň Pepsi k 115. výročí vzniku nápoje spěje k závěru

Hlavní tváří celosvětové kampaně k 115. výročí nápoje Pepsi je zpěvačka Beyoncé Knowles, mnohonásobná držitelka cen Grammy, jejíž portréty v ikonickém pop-art stylu ozdobily propagační materiály pro off-trade sektor, ale i spotřebitelské dárky. Spoluprací s Beyoncé Pepsi navázala na celou řadu legendárních zpěváků, kteří se zapsali do historie značky. Byli mezi nimi takové ikony jako Jimi Hendrix, Michael Jackson nebo Madonna.

Pepsi ale vždy považovala za důležité podporovat také místní kulturu a místní projekty, které jsou určitým způsobem ojedinělé. V České republice se značka zapojila již do několika projektů, které ukazují, že i obyčejné věci se dají dělat jinak, inovativně. Za všechny jmenujme Refresh Your World, Klubovou epopej a nyní nejnověji Zakřič moře!

První z projektů podporoval netradiční pojetí zastávek MHD, z nichž nejvýznamnější je brněnská zastávka připomínající návrh budovy Národní knihovny ČR Jana Kaplického, takzvaný blob. V Klubové epopeji, inspirované obrazovým cyklem Alfonse Muchy, šlo o zobrazení klubového života současné mladé generace. A v nejnovějším projektu Zakřič moře! Pepsi podpořila dva mladíky při pěším putování do italského Bibione, kde si dali za cíl získat pro Českou republiku moře a v době voleb do PSPČR tak demonstrativně dokázat, že sliby se mohou a mají plnit. Podrobnosti z cesty Tadeáše Daňka a Zdeňka Slouky bylo po celou dobu možné sledovat na YouTube, Instagramu a webových stránkách Pepsi.

Beyonce

Na letošní kampani spolupracuje společnost PEPSICO s agenturami Mark BBDO a 2Fresh, přičemž druhá z agentur má na starosti celou digitální část kampaně.

Kampaň k letošnímu dvojitému výročí Pepsi v České republice vyvrcholí v období Vánoc a její podrobnosti budou uvolněny na začátku prosince.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!