Reklama

Komunikační kampaň Tradice má smysl

Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism připravila ve spolupráci s agenturou Magnas Media marketingovou kampaň Tradice má smysl. Produkci zajistila Digital Circus, specializující se na tvorbu obsahu.

Cílem marketingové kampaně je odvyprávět poutavý příběh českých tradic, přivést návštěvníky do Česka a Čechy přesvědčit o jedinečném rozměru a světovosti našich tradic.

tradice_ma_smysl_1

Kreativní koncept zve turisty k objevení českých tradic prostřednictvím smyslů. Hlavní myšlenková linie je vedena tak, že vše, co patří k tradiční i moderní české kultuře (osobnosti, zvyky, tradice, řemesla), lze vnímat prostřednictvím vjemů/prožitků. Turista může vše doslova cítit/zažít a touto cestou objeví a pozná to nejlepší z České republiky. Co vidí, může také ochutnat, může se toho dotknout, uslyšet to a podobně. Celkový dojem podtrhuje produkce videí a vizuálů, zachycující české tradice téměř filmovou podobou, o kterou se postarala produkce Digital Circus s producentem Janem Losem. Hudební stránky videa se ujal známý český hudební producent a hudebník Jan P. Muchow. Za kamerou se pak střídal Darko Stulic a Ferdinand Mazůrek, oba působící dlouhodobě u filmu a TV seriálu (film Rozkoš, seriál Nevinné lži, Okresní přebor apod.). Vzniklo celkem 17 video upoutávek a hlavní spot, řada velmi emotivních klíčových vizuálů i originální text pro web.

V rámci kampaně se pracuje například s tradicemi zapsanými na seznamu nehmotného kulturního dědictví UNESCO, jakými jsou slovácký verbuňk, anebo s jedinečnou tradicí masopustních obchůzek na Hlinecku. Marketingová kampaň navazuje na úspěšnou komunikaci „Česko – země příběhů“. Česko je zemí příběhů, ve které je možné pochopit a poznat souvislosti našich fascinujících tradic. Návštěvníci najdou vše v jazykových mutacích na webu www.tradicemasmysl.cz a v mobilní aplikaci České tradice pro iPhone i Android, připravené speciálně pro tuto kampaň.

Tradice_app_1

Marketingová kampaň je spuštěna jak v České republice, tak i v Německu, Polsku, Rakousku, na Slovensku a také v Rusku. Využity jsou kanály online, print a outdoor. Kampaň poběží až do září 2015. Do podpory jsou zapojena turistická informační centra po celé České republice, pro která jsou připraveny speciální mapy „Objevte kouzlo českých tradic“ v polštině, němčině, ruštině a angličtině. V zahraničním tisku je kampaň podpořena image inzercí v tematických magazínech o cestování. Celý koncept, který představuje Českou republiku prostřednictvím smyslových zážitků, navíc rozšiřuje i interaktivní mobilní aplikace České tradice.

Čtěte také