On-line

Konektor posílil v oblasti sociálních médií

Komunikační skupina Konektor založila novou společnost určenou pro komunikaci v oblasti sociálních médií. Tým, působící pod názvem Konektor Social, se zaměřuje na využití názorových vůdců a efektivní využití sociálních médií v rámci integrované komunikace.

Konektor Social navazuje na úspěšné projekty agentury PR.Konektor, za které získala řadu českých i mezinárodních ocenění (mj. Českou cenu PR nebo European Excellence Awards). „Jsme přesvědčení o tom, že klíčem k úspěchu v sociálních médiích je obsah – a jeho distribuce těm správným uživatelům. V tom je princip podobný klasickému PR a jako naši velkou konkurenční výhodu proto považujeme dlouholeté zkušenosti s PR a tvorbou obsahu,“ popsal základní filozofii Konektor Social partner Rostislav Starý. Společnost bude navíc s PR.Konektorem dále úzce spolupracovat. „Máme ověřeno, že nejlépe kampaně fungují, pokud se podaří propojit online a offline světy, sociální a tradiční média,“ dodává Starý.

Vedle tvorby obsahu se Konektor Social zaměří na využití názorových vůdců (tzv. influencer marketing). Pro jejich identifikaci má vlastní metodologii, kterou si ověřil podle sociologické metodologie názorových vůdců – Persönlichstärke Skala autorky Elisabeth Noelle-Neumannové z Institutu pro Demoskopii v Allensbachu. „Názorové vůdce chceme pro naše klienty využívat i v podpoře prodeje,“ doplňuje Starý.

V oblasti sociálních médií se Konektor Social zaměřuje nejen na sociální sítě (Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest, Google+ a další), ale i na blogosféru, diskusní fóra a komunitní servery. „Právě blogeři nebo komunitní servery jsou pro některé cílové skupiny, třeba maminky, naprosto klíčové,“ uzavírá Starý.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!