Kreativní agentura Comunica zorganizovala pro svého klienta – předního dodavatele pneumatik Pirelli – v rámci komplexních PR aktivit netradiční tiskové setkání spojené s projekcí dokumentárního snímku o legendárním jezdci Formule 1 Ayrtonu Sennovi.
V polovině prosince se všem fanouškům Formule 1 otevřel sál pražského multikina ve Slovanském domě. Ti tak měli za účasti Bruna Senny, synovce legendárního pilota F1, možnost shlédnout exkluzivní (jedinou) kinoprojekci zmíněného dokumentu v České republice.
Samotné projekci zakončené autogramiádou Bruna Senny předcházela tisková konference. V jejím průběhu došlo nejen na diskuzi na téma filmu, ale také na debaty okolo pneumatik Pirelli, které jsou obecně uznávány za to, že do letošních velkých cen znovu vnesly prvek atraktivity. Cílem celé akce bylo především podpořit společnost Pirelli a její návrat do závodů Formule 1.
„Příští rok to bude ještě zajímavější. Pirelli totiž pro příští sezonu chystá nové pneumatiky, které slibují ještě divočejší a bláznivější strategie během závodů,“ uvedl mimo jiné Bruno.
– red –















Follow

