Reklama

Jarní soutěž „Vyhrajte týden k nezaplacení“ podporuje platby platebními kartami u obchodníků

Podpořit platby u obchodníků má za cíl pravidelná kampaň, kterou společnost MasterCard Europe připravuje pro držitele karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro. Součástí kampaně je také soutěž, v jejímž rámci budou mezi držitele karet rozděleny ceny v souhrnné hodnotě 700 000 korun.

Soutěž probíhá v období od 10. dubna 2004 do 31. května 2004. Automaticky se jí účastní všichni držitelé karet MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro, kteří během trvání akce uskuteční alespoň jednu platbu kartou za zboží nebo služby v hodnotě alespoň 400 Kč.

Hlavní výhrou v soutěži je 1 týden na Seychelských ostrovech pro výherce a jeho 3 nejbližší osoby, které si sám zvolí, v hodnotě 400 000 Kč. Zajímavé jsou ovšem i další ceny – na dalších třicet výherců čeká 30 platebních karet Maestro, z nichž každá je přednabytá částkou 10 000 Kč. Těmito kartami mohou výherci běžně platit v obchodech, vybírat s nimi v bankomatu či je mohou darovat svým známým jako netradiční dárek.

„Je to vůbec poprvé, kdy mohou soutěžící v České republice získat výhru ve formě předplacené platební karty,“ řekl Ján Čarný, generální ředitel společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. „Díky svým výhodám se tento produkt zajisté stane častou formou výhry v celé řadě soutěží. Pro výherce je velmi výhodné a lákavé, když může výhru proměnit bez problémů v to, co aktuálně potřebuje nebo po čem zrovna touží.“

Předplacené karty, které mohou držitelé karet v soutěži „Vyhrajte týden k nezaplacení“ vyhrát, nesou značku Maestro a mají mezinárodní platnost. Výherce je proto může použít v kterémkoli obchodě či bankomatu na světě, kde je vystaveno logo přijímání karet Maestro. Na předplacené kartě není uvedeno jméno držitele a výherce tak může kartu darovat další osobě.

V rámci kampaně využije společnost MasterCard Europe jednak televizní a rozhlasovou reklamní kampaň a jednak přímou propagaci ve vybraných obchodních centrech. Úspěšný televizní spot je součástí ceněné reklamní kampaně Priceless, která v současné době běží ve 45 jazykových mutacích v 96 zemích světa.

– red –

Čtěte také