Výzkum trhu

Po 11. září 2001 služby pro hotelové hosty slábnou

Nejnovější výzkum zveřejněný Taylor Nelson Sofres Hospitality and Leisure (TNS H&L) ukazují,že v období tří měsíců po teroristickém útoku na Spojené Státy je signifikantní pokles v poskytování služeb zákazníkům v hotelovém průmyslu po celé Velké Británii.
 
Výzkum ukazuje celkový pokles ve všech 71 standardních zákaznických službách, které  TNS H&L každý měsíc sleduje včetně významného poklesu v pěti klíčových službách, který byl naměřen v Londýně a v ostatních částech Velké Británie:
 

Měřený výkon

Před 11. zářím 2001

Po 11. září 2001

Londýn

Ostatní části VB

Londýn

Ostatní části VB

Doporučil/a by jste tento hotel?

76%

79%

69%

71%

Máte pocit, že jste dostal/a služby odpovídající ceně?

68%

72%

62%

64%

Měl/a jste pocit příjemného a profesionálního přístupu při přihlašování se do hotelu?

93%

91%

86%

88%

Poděkovali Vám a popřáli šťastnou cestu při odhlašování se z hotelu?

85%

82%

81%

78%

Dostalo se Vám přivítání u snídaně?

91%

85%

78%

80%

 
Výsledky jsou založeny na více než 650 cílených návštěvách hotelů v celé Velké Británii, které proběhly tři měsíce před a po 11. září 2001. Další zjištění z kvalitativní části studie ukazují také pokles ve standardech poskytovaných zákaznických sužeb.

Komentáře po 11. září 2001 zahrnují odpovědi:
„Velká část zaměstnanců se zdá lhostejných a v depresi.“
„Zaměstnanci vypadají ve své pozici nešťastní a nikdo se neusmívá.“
„Čekal jsem 5 minut, než si mne někdo všiml a i poté byli velmi nepřátelští.“

Stuart Scher, ředitel TNS H&L, řekl: „Je zajímavé vidět tak dramatický pokles v úrovni poskytovaných služeb a vede to k otázce, proč se tomu tak stalo. Jedno možné vysvětlení může být to, že hotely propustily po 11. září 2001 mnoho zaměstnanců a výsledkem je, že služby zákazníkům tím utrpěly. Výsledky napovídají, že hoteloví manažeři by se měli ujistit, že si udrží kvalitně vyškolený a dobře naladěný personál, aby dosáhli dobré úrovně v poskytování služeb zákazníkům. Zcela jasně je udržení potřebné úrovně zaměstnanců klíčem k zajištění spokojenosti zákazníků.“

Taylor Nelson Sofres Hospitality & Leisure (TNS H&L) je speciální tým odborníků v oblasti Hospitality Industry. S více než 100 výzkumníky v oblasti hospitality industry na celém světě poskytuje TNS H&L globální programy spokojenosti zákazníků a auditování značek pro mnoho hlavních lídrů v tomto průmyslu.

Pro další informace prosím kontaktujte:
Gillian Kidney, UK PR Executive, Taylor Nelson Sofres, Tel: +44 20 8967 1415, email: gillian.kidney@tnsofres.com
Mica Quinn, PR Manager, Taylor Nelson Sofres, Tel.: +44 20 8967 4787, email: mica.quinn@tnsofres.com
Radek Schiller, PR Manager Taylor Nelson Sofres, Tel.: +420 2 2491 2491, email: radeks@tnsofres.cz

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!