CRM

SPSS oceněno cenou „CRM řešení roku“

SPSS Inc. bylo vyhlášeno vítězem ceny The Banker Technology Awards 2004 v kategorii CRM (customer relationship management) v soutěži, která byla pořádána skupinou Financial Times Group. SPSS získala vysoké ocenění ve finančním sektoru za výsledky dosažené ve společnosti Natexis Assurances, divizi pojištění přední francouzské banky Groupe Banque Populaire. Použitím PredictiveMarketing od SPSS, byla společnost Natexis schopna snížit objem direct mail o 50% a zdvojnásobit odezvu.

PredictiveMarketing dovoluje marketingovému oddělení společnosti Natexis lépe pochopit a předpovídat potřeby jednotlivých zákazníků v jakémkoli čase, aktivněji vybírat zákazníky, které by nejlépe vyhovovali připravovaným kampaním, které přinášejí nejvyšší návratnost investic pro společnost. Toto vše vede ke zjevnému zefektivnění kampaní a vytváří tak vzor pro lokální pobočky, dosahujících tak 1,6 miliónu EUR přidané hodnoty na každé kampani.

„SPSS PredictiveMarketing představuje jasný přínos pro banky, hledající nástroj pro zlepšení efektivity kampaní – obvykle nákladných,“ říká Parveen Bansal, redaktor časopisu The Banker. „Se schopností maximalizovat odezvu na kampaň, na 25 – 50%, snížením nákladů na direct mail o 30 – 40%, snížením odlivu zákazníků o 15% a zvýšením návratnosti investice, SPSS získalo spoustu zákazníků.“

„PredictiveMarketing typicky pomáhá společnostem o třetinu snížit náklady spojené s marketingem a zvýšit tak jeho návratnost,“ říká Marcel Holsheimer, marketingový víceprezident SPSS. „Současné spuštění nových verzí přináší dokonce ještě další přínosy kampaní. Mnoho předních finančních institucí již využívá přínosů těchto aplikací SPSS. Toto ocenění je dalším důkazem uznání toho, že naše řešení se dostávají na trh a rychle přinášejí další výhody.

Ceny Banker Technology Awards jsou organizovány jednou z předních publikací ve spojení s Financial Times Group a jsou zaměřeny na ocenění nejlepších nových finančních technologií, nebo jejich inovací. Oceněňují tvůrce softwaru, kteří významně přispěli ke zvýhodnění akcionářů a zákazníckých služeb v institucích finančního sektoru za posledních 12 měsíců.

– red –

Čtěte také