Po dvouleté odmlce přichází Ambi Pur Car s TV kampaní, podporující nový design strojku, logo i krabičku tohoto parfému. Nový reklamní spot „Miláček“, který se pro tuto kampaň se natáčel v Malajsii, běží v České republice od 1. března 2005.
Vzhledem k tomu, že se děj spotu odehrává na nočním parkovišti před hypermarketem, museli si herci i štáb zvyknout na obrácený biorytmus, neboť celé tři noci museli natáčet po setmění. Navíc díky kratším nocím, které v tomto ročním období v Malajsii jsou, muselo být natáčení maximálně efektivní.
Filmařům však přálo štěstí ve velice podstatné věci. Přestože v době natáčení bylo v Malajsii období dešťů, kdy je obvyklé, že se přes den strhne i několikahodinová průtrž mračen, během celého natáčení pršelo pouze několik hodin.
Technicky náročné natočení pohledu shora na parkoviště s blikajícími auty umožnil třicetimetrový věžový jeřáb. Ve spotu bylo využito přes čtyřicet vozů, které se podle potřeb natáčení stále přemisťovaly.
Poměrně dlouho kupodivu trvalo zajistit klíčového hrdinu spotu – auto, pro kterého kupuje mužský protagonista parfém. Převážná většina vozů v Malajsii má totiž volant na pravé straně.
Ambi Pur Car, klíčová značka v portfoliu Ambi Pur a vedoucí značka na trhu, bude v České republice podpořena televizní a již probíhající PR kampaní. Prodej Ambi Pur Car v obchodech je doprovázen také rozsáhlým programem druhotného umístění. I POS materiály jsou v novém designu, zdůrazňujícím moderní a jednoduchou eleganci nového strojku.
– red –















Follow



