Celosvětová módní značka Gant, jež je stále populárnější i v Česku, představila na konci ledna ve švédském Stockholmu unikátní kampaň pro nadcházející sezónu. Luxusní oblečení pro volný čas, inspirované jachtingem a rybařením, v ní propaguje Robert F. Kennedy, synovec někdejšího amerického prezidenta, spolu se svou manželkou a čtyřmi dětmi. Luxusní módní branže se spoluprací s Kennedym vydává zcela novým směrem – poprvé staví do čela reklamní kampaně prominentní osobnost, která není celebritou v pravém slova smyslu.
Módní kampaň, která logicky budí značnou pozornost světových médií, zaplaví Evropu i USA už v polovině února. V současné době má Gant ve světě 210 obchodů celkem v 67 zemích , jejich počet však stále vzrůstá. V Česku, kde se Gant řadí mezi prestižní značky zaměřené na oblečení pro volný čas, bude kampaň podpořena in-store aktivitami především v Praze. Rozsáhlou PR kampaň pro Česko a Slovensko realizuje agentura PR POINT, inzerce pak cílí zejména na luxusnější lifestylové časopisy a víkendové přílohy deníků.
Vedle nárůstu povědomí o značce na nových trzích má však spolupráce firmy Gant s Robertem F. Kennedym i další aspekt. Kennedy, který působí mimo jiné i jako ekologický aktivista a úspěšný právník v oblasti záchrany vodních zdrojů, je totiž prezidentem celosvětové organizace Waterkeeper Alliance, nejrychleji rostoucího ekologického hnutí v USA. Právě tuto organizaci se Gant rozhodl podporovat. Gant Kennedymu, respektive Waterkeeper Alliance, za exkluzívní spolupráci zaplatil šestimístnou částku v dolarech. sedm miliónů eur pak přišla investice do mediální kampaně a marketingu,“ sdělila Louise de Verdierová z marketingového oddělení Gant AB. “ Vedle nové módní řady, kterou propaguje Kennedy, uvádí firma na trh i zvláštní kolekci sportovního oblečení s logem organizace. “ Z každého prodaného kusu tohoto oblečení odvede Gant určitou část na podporu Waterkeeper Alliance,“ uvedl Ladislav Zdobinský, marketing a merchandising manažer značky Gant v Česku.
Jsem hrdý, že mohu propagovat značku, která má, stejně jako moje rodina, kořeny na východním pobřeží USA,“ řekl Kennedy na tiskové konferenci. „Naše vzájemná spolupráce je na velmi vysoké etické úrovni, ve smyslu zodpovědnosti za kvalitní budoucnost pro naše děti,“ řekl Arthur Engel, generální ředitel (CEO) společnosti GANT AB. „Rodina Roberta Kennedy zosobňuje esenci životního stylu podle značky GANT, aktivního, kultivovaného a nestárnoucího způsobu života, plného rodinného štěstí a přátelské pohody.“
GANT je celosvětově prodávaná lifestylová značka prémiové kvality, která představuje kombinaci americké tradice a přirozenosti s evropskou elegancí. Kořeny značky sahají na východoamerické pobřeží konce 40. let, kde byla společnost založena v městečku New Haven v roce 1949. Dnes se značka GANT prodává v 67 zemích ve více než 210 obchodech včetně Japonska, Ruska a Číny. GANT nabízí kompletní řadu oblečení a doplňků pro muže, ženy, chlapce a malé děti. Značka Gant zahrnuje také licence na výrobky pro bydlení GANT HOME, pánské a dámské náramkové hodinky GANT TIME, pánské vůně GANT FRAGRANCES, dámskou i pánskou obuv GANT FOOTWEAR, dále pak sluneční brýle a obroučky GANT EYEWEAR.
– pk –















Follow

